دکتر احمد نوحه گر رئیس دانشگاه هرمزگان در جلسه دیدار اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های استان هرمزگان در چهارمین سفر استانی دولت، به رشد کمی و کیفی دانشگاه‌های این استان اذعان کرد.



به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، در این نشست که با حضور دکتر ایران منش معاون وزیر علوم انجام شد ، دکترنوحه گر با تأکید بر لزوم تولید علم در دانشگاه‌ها، از تجاری سازی تولیدات علمی سخن گفت و با اشاره به راه اندازی پارک‌های علم و فناوری، تصریح کرد: تولید علم و تجاری سازی آن در پارک‌های علم و فناوری انجام می‌شود.
وی به راه اندازی پارک علم و فناوری در بندرعباس اشاره کرد و وجود این پارک را منشا انجام اقداماتی در زمینه تولید علم دانست.
رئیس دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای مهیا کردن زیر ساخت‌ها ی علم و فناوری در دانشگاه هرمزگان به کار می‌گیریم، به افزایش کمی و کیفی دانشگاه هرمزگان اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر در جذب دانشجو، اعضای هیات علمی وتوسعه فضاهای آموزشی اقدامات مثبتی انجام شده و شاهد افزایش شاخص های کمی و کیفی در این دانشگاه هستیم.
رئیس دانشگاه هرمزگان همچنین به افزایش 3 برابری تولیدات علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و گفت : اساتید ما توانایی دارند این موفقیت‌ها را افزایش دهند و به همین دلیل باید از آنها حمایت و قدردانی شود.
وی با اشاره به مزیت‌ها و امتیازات استان هرمزگان نسبت به سایر استان های کشور از افزایش ارتباط دانشگاه‌ها و صنایع استان هرمزگان خبرداد گفت: شاید این استان از مزیت‌هایی برخوردار باشد که حتی استان‌هایی شمالی هم از آنها برخوردار نیستند و پتانسیل و مزیت‌های نسبی استان هرمزگان به صورتی است که اگر امکانات بیشتری وجود داشته باشد می توان بسیاری از موفقیت های ناممکن را به راحتی به دست آورد./ع









 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار