عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري با اشاره به برخي اظهارات مبني بر اختلاف دو جبهه پايداري و متحد در مجلس نهم گفت: جبهه پايداري با گروه اصولگرايان هيچ گونه مشكلي ندارد و بحث ميان جبهه پايداري و جبهه متحد تنها رقابت است.

قاسم روانبخش عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري  درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درمورد برخي اظهارات مبني بر اينكه دو جبهه پايداري و متحد در مجلس نهم با يكديگر به اختلاف بر مي خورند اظهار داشت: تعبير اختلاف، مناسب روابط  اين دو جبهه نيست بلكه جبهه پايداري بر روي اصول و ارزشها استوار است و همانطور كه پيام مقام معظم رهبري پايداري در راه حق و اصول انقلاب است، جبهه پايداري نيز هيچ مسئله اي را از ارزش هاي اصلي انقلاب مهمتر نمي داند.


وي در ادامه افزود : برخي معتقدند بايد مصلحت انديشي كرد و از مواضع خود در راه رسيدن به هدف كوتاه مدت درحالي كه جبهه پايداري هيچ گاه از موضع خود عقب نشيني نمي كند و با هيچ جريان ضد ارزشي همكاري نخواهد كرد.


روانبخش با اشاره به ديدگاه برخي سياسيون درباره ارتباط با‌ آمريكا گفت: رابطه با آمريكا از ديدگاه امام و مطرح كنندگان دو موضوع كاملا متفاوت است و جبهه پايداري هيچگاه از كساني كه خواهان ارتباط با آمريكا هستند حمايت نمي كند.


عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به ايستادگي امام و رهبري برسر اصول نظام تصريح كرد: جبهه پايداري در برابر استكبار جهاني سرخم نكرده و در راه رسيدن به اهداف خود پايبند است لذا اين مهم يكي از تفاوت هاي جبهه پايداري با جبهه هاي ديگر است.


قاسم روانبخش درخصوص حل اختلاف دو جبهه پايداري و متحد پس از انتخابات مجلس نهم اذعان داشت: جبهه پايداري با گروه اصولگرايان مشكل ندارد كه پس از مدتي صلح كند  و بحث ميان ما تنها رقابت است./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار