مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران گفت: كاهش آلاینده های زیست محیطی سلامت جامعه را تضمین می كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، بایبوردی ديروز درجمع کارکنان شرکت گاز استان گفت : سلامتی و بهداشت همواره به عنوان یكی از مباحث توسعه و پیشرفت در جامعه به ويژه در شركت ملی گاز مطرح بوده و نقش اساسی در افزایش راندمان فعالیت های این شركت دارد.

وی افزود: همه ما در قبال سلامتی فردی و جمعی وظیفه داریم و باید با كاهش آلاینده های زیست محیطی و توجه به فضای سبز و ارایه راهكارهای مناسب، بهداشت وسلامتی را در بخش های مختلف زندگی خود و اطرافیان نهادینه سازیم.

رییس آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب كشور نیز، با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه به بحث و بررسی در رابطه با عوامل دهگانه ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی نظیر كلسترول، سیگار، استرس، چاقی و غیره و نیز درخصوص هرم غذایی و تغذیه سالم پرداخت.

عرفانی گفت: توسعه سلامت، پیش زمینه توسعه پایدار است بنابراین سرمایه گذاری درتوسعه سلامت هزینه بیهوده ای نیست بلكه سرمایه گذاری مفید و سودآوراست، زیرا اگر سازمانی سلامت جسمی، روحی و فكری كاركنان را تامین نماید در حقیقت سلامت سازمان را تامین كرده و موجبات توسعه و رشد و بالندگی سازمان را به ارمغان می آورد./ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.