مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته، یک‌هزار و 491 واحد مسکن روستایی با سرانه 100 میلیون ریال برای هر واحد از محل اعتبارات بانک‌های عامل و مشارکت بنیاد مسکن در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان برای مددجویان کمیته امداد احداث شده است.

به گزارش خبرنگار باشاه خبرنگاران زاهدان؛ محسن مسعودیان‌راد با بیان اینکه تحویل واحد مسکونی به مددجویان سال 90 نسبت به سال 89، 50 درصد رشد داشته است اظهار داشت: طرح احداث یک‌هزار و 282 واحد مسکونی روستایی در سال 89 آغاز شده بود که از این تعداد یک‌هزار و 282 واحد مسکونی در همان سال تحویل مددجویان شده است.
وی افزود: در سال گذشته، 44 واحد مسکونی شهری با سرانه 90 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 960 میلیون ریال به مددجویان تحویل داده شده است.
مسعودیان‌راد بیان داشت: همچنین در سال گذشته، 514 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 855 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد در مناطق روستایی و شهری تعمیر و بازسازی شده است.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: همچنین کمیته امداد سیستان و بلوچستان هزار و 684 واحد مسکونی را در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 853 میلیون ریال از محل اعتبارات دور سوم ریاست جمهوری تعمیر و بازسازی کرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.