مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه ایجاد خطوط پرسرعت برای تردد تاکسی ها در دستور کار قرار دارد گفت: در تلاشیم تا در سال جاری اولین مسیر را در پایتخت راه اندازی کنیم.

محمد احمدی بافنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: یکی از اصلی ترین راهکارها برای بالا بردن راندمان تاکسی ها، افزایش سرعت جابه جایی آنهاست بر این اساس در صورت راه اندازی خطوط ویژه می توانیم سرعت جابه جایی تاکسی ها افزایش داده وزمان متوقف مانده آنها را در ترافیک کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که به ویژه نقاط پر ترافیک و مكان هايي که گره های ترافیکی ایجاد می شود مسیر های ویژه ای را برای تردد تاکسی ها ایجاد کنیم تا تاکسی ها بتوانند به جای معطل ماندن در ترافیک سریعتر به مقصد رسیده و ظرفیت میزان جابه جایی آنها افزایش یابد.
بافنده خاطر نشان کرد: برای احداث خطوط پرسرعت در راستای تسهیل تردد تاکسی ها، مطالعاتی در بزرگراه همت توسط یکی از دانشگاه های تهران در دست انجام است تا در صورت امکان بتوانیم در بخش هایی از مسیر این بزرگراه خط ویژه تردد تاکسی ها را ایجاد کنیم./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار