مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از راه اندازی 20 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به منظور ارائه خدمات بیشتر به مسافران وگردشگران تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به فعالیت 50 دفتر خدمات مسافرتی در استان، گفت: پیش بینی می شود در سال جاری، تعداد 20 دفتر به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان افزوده شده و تعداد دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری استان گلستان به 70 دفتر برسد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورونق صنعت گردشگری درگلستان، افزود: از آنجایی که این صنعت یکی از صنعت های درآمدزای کشور محسوب شده و عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در توسعه ورونق این صنعت تاثیر به سزایی دارد، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی دراین استان در حال افزایش است.

عباسی همچنین با تاکید بر لزوم تبلیغ گردشگری دراین استان، ادامه داد: این دفاتر ضمن ترویج و تبلیغ جاذبه های گردشگری و دیدنی این استان، درجذب و جلب گردشگران و توریست ها موثرند.

وی فعالیت های دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری زیماگشت را برشمرد و افزود: این دفتر دربحث اجرای تورهای ورودی (داخلی و خارجی) و اجرای تورهای خارجی فعال بوده و خدمات ایرانگردی و جهانگردی را براساس مصوبه هیئت وزیران ارائه می کند و همچنین به توریسم ورزشی و ماجراجویانه، توریسم طبیعت گردی یا اکوتوریسم و توریسم مذهبی ومعنوی توجه ویژه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان اظهار امیدواری کرد: با افزایش تعداد دفاتر خدمات مسافرتی دراین استان و بهره برداری بهینه از جاذبه های گردشگری این استان، صنعت گردشگری گلستان بیش از پیش رونق یابد./س

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.