امام جمعه اهل سنت ارومیه با عنوان اینكه پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب میثاق ملی ایرانیان برای جهاد اقتصادی است گفت: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب همه آحاد مردم، دولت و صاحبان صنایع و كار آفرینان باید با جدیت وارد عمل شوند.

ملا عبد القادر بیضاوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : پیامی كه رهبر انقلاب در آغاز سال خطاب به ملت ایران ایرار فرمودند ، سند توسعه اقتصادی ایران اسلامی است كه رفاه و آسایش عمومی، خودكفایی و سعادت ملت ایران را تضمین خواهد كرد.

وی اظهار داشت: همانگونه كه ملت ایران در 33 سال پس از انقلاب با تبعیت از رهبری، اتحاد و همدلی توانسته اند مشكلات بزرگی از قبیل هشت سال دفاع مقدس و تحریم های دشمنان را با موفقیت پشت سر بگذارند در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نیز افتخار آفرین خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد : رسالت جامعه ایجاد زمینه مناسب برای محقق شدن پیام رهبری است تمامی ارگانها و نهادها و تشكل های صنفی و سیاسی وظیفه دارند به این مهم عمل كرده و با تبعیت از رهبری مایه یاس دشمنان را فراهم بیاورند.

بیضاوی اجرای دقیق و كامل منویات رهبر معظم انقلاب را زمینه ساز اشتغال مولد، افزایش كمی و كیفی تولیدات و مهمترین ابزار برای مقابله با قاچاق و تحریم های دشمنان دانست.

امام جمعه اهل سنت ارومیه، تاكید مقام معظم رهبری در این برهه از زمان بر مسائل اقتصادی نشانگر اهمیت موضوع برای ایران اسلامی است ، لذا همه مسوولین خصوصا نمایندگان مجلس باید با اصلاح قوانین قبلی و وضع قوانین جدید زمینه را برای جلب و جذب سرمایه های داخلی و خارجی فراهم كنند.

بیضاوی اظهار داشت : صیانت از سرمایه ایرانی موجب یاس دشمنان شده و به دنیا ثابت خواهد كرد ملت ایران همچنان به آرمان های انقلاب پایبند و وفادار هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.