مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور گفت: امروز بخش هايي از جنوب شرق، مركز و شمال غرب كشور شاهد افزايش ابر، بارش هاي پراكنده و در برخي نقاط رگبار و رعد و برق خواهد بود.

عبدالرضا اميدوار مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعيت آب و هواي كشور گفت: نقشه هاي پيش يابي شده نشان مي دهد امروز بخش هايي از جنوب شرق، مركز و شمال غرب كشور شاهد افزايش ابر، بارش هاي پراكنده و در برخي نقاط رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وي افزود: اواخر وقت امروز سامانه بارشي از غرب و شمال غرب كشور وارد مي شود و فردا به تدريج دامنه فعاليت آن، بخش هايي از شمال غرب، غرب، دامنه هاي جنوبي و مركزي زاگرس، جنوب غرب، مركز، دامنه هاي جنوبي البرز و جنوب شرق كشور مي باشد كه در روز جمعه علاوه بر مناطق ذكر شده اين سامانه استان هاي بوشهر، فارس و هرمزگان را نيز در بر مي گيرد.

مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور گفت: فعاليت اين سامانه به صورت افزايش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق خواهد بود و طي امروز دماي هوا در نوار غربي كشور كاهش و در بقيه نقاط كشور افزايش مي يابد.همچنين طي روزهاي پنج شنبه و جمعه دماي هوا در سطح كشور از غرب به شرق نيز كاهش مي يابد.

وي تصريح كرد: بارش متناوب باران گاهي با وزش باد و رعد و برق در استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، كردستان، كرمانشاه و بارش پراكنده در استان هاي ايلام، لرستان، خوزستان و همچنين شدت بارش در امروز در استان هاي آذربايجان غربي، كردستان، كرمانشاه پيش بيني مي شود.

اميدوار درخصوص وضعيت آب و هواي استان هاي تهران و البرز گفت: آسمان استان هاي تهران و البرز امروز صاف تا كمي ابري و در بعدازظهر افزايش ابر و گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار