فرماندار بیرجند گفت: امسال در کنار سه ماموریت اشتغال، هدفمندی یارانه ها و مسکن که دولت بر دوش مسئولین گذاشته است، توسعه کشاورزی با استفاده از همه ظرفیت ها باید مد نظر قرار گیرد و با توجه به بضاعت بالای منابع موجود در شرق کشور می تواند باعث شکوفایی اقتصاد استان شود.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بيرجند؛ قاسم زاده نداف در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تولید و مصرف کالای ایرانی مجاهدت می خواهد و همه در کانون خانواده و در ادارات باید استفاده از کالای داخلی را تسری دهیم.
وی  با طرح این سوال که چرا در خراسان جنوبی ، مسئولین باید مرّ قانون عمل کنند ولی به تبصره ها توجه نکنند ، بیان داشت: باید فرهنگ و نوع نگاه خود را عوض کنیم تا بتوانیم در کارها و برنامه ها موفق باشیم.
‏فرماندار بیرجند پیشنهاد داد : کمیته تسهیل سرمایه گذاری در استان تشکیل و با تفویض اختیارات، تصمیم گیری نماید تا برای
سرمایه گذاران مشکلی ایجاد نشود.
وی افتتاح کنسولگری افغانستان در خراسان جنوبی را خواسته به حق استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با پی گیری مسئولین استانداری این امر محقق شود.
قاسم زاده نداف باظهار داشت : جاذبه های گردشگری زیادی در شهرستان وجود دارد که هیچ کس از آن ها اطلاعی ندارد و احساس می شود در این زمینه هنوز تصدی گری وجود دارد که باید آن را محدود و مراکز به شرکت های خصوصی واگذار شود.
وی با ارایه پیشنهاد راه اندازی فدراسیون شتر سواری در استان به مقامات ورزشی استان و کشور یاد آور شد : ایجاد عنابستان های بزرگ و باغات زرشک در شهرستان باید مورد اهتمام قرار گیرد و با توجه به اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی زیر ساخت های آن فراهم شود.
امام جمعه بیرجند  هم با اشاره به شروع سال جدید گفت : خداوند به ما فرصت دیگری داده تا برای شکوفا شدن خود و کشورمان تلاش کنیم ولی باید بدانیم جلوتر از همه،خودمان باید شکوفا شویم.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) شکوفا ترین زن عالم است ، اظهار داشت: اعضای شورای اداری باید سمبل خدمتگزاری باشند و از هرگونه خدمتی به مردم دریغ نکنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.