انهدام و دستگيري اعضای یكی از شبكه‌های بزرگ ترور و خرابكاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در ايران بازتاب گسترده اي در رسانه هاي جهان داشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه تلويزيوني بي بي سي خبر دستگيري اعضاي شبکه بزرگ تروريستي را در ايران که براي اسرئيل کار مي کردند به صورت خبري فوري و مهم پخش کرد.


خبرگزاري آلمان نيز به نقل از وزارت اطلاعات ايران اعلام کرد يک شبکه بزرگ تروريستي که در داخل ايران فعاليت  مي کردند شناسائي و شماري اعضاي آن دستگيرشدند.

خبرگزاري رويترز نيز به استناد خبر خبرگزاري رسمي جمهوري اسلامي ( ايرنا ) به نقل از وزارت اطلاعات ايران اعلام کرد ايران روز سه شنبه يک " گروه تروريستي مهم " را شناسايي کرده که با اسرائيل در ارتباط بوده است .


خبرگزاري فرانسه نيز در گزارش خود به نقل از وزارت اطلاعات ايران آورد، اعضاي يک گروه تروريستي مرتبط با اسرائيل در ايران دستگير شده اند.


الجزيره نيز به نقل از وزارت اطلاعات ايران اعلام کرد يک گروه تروريستي مهم مرتبط با رژيم صهيونيستي در ايران  شناسايي و برخي اعضاي عملياتي محافظت شده اين گروه را در داخل اين کشور دستگير کرده است .

خبرگزاري شين هوا در گزارش خود به نقل از سردار محمد پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آورد ايران يک هسته تروريستي وابسته به گروه جندالله مستقر در پاکستان را منهدم کرده است.سردار پاکپور تصريح کرد اين گروه که در تعطيلات نوروز ( از بيست مارس تا اول آوريل) وارد ايران شده بودند قصد داشتند اقداماتي تروريستي انجام دهند اما کاملا منهدم شدند و شماري از اعضاي آن کشته شدند.فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران ايران افزود: آنان قصد داشتند عملياتي تروريستي را در مرکز و مناطق مرزي کشور انجام دهند. در عين حال ، سپاه و نيروهاي امنيتي آنان را بازداشت کردند.وي همچنين اعلام کرد مقاديري سلاح و تجهيزات از اين گروه تروريستي کشف شده است.فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود جزئيات بيشتري بعدا منتشر خواهد شد.


شين هوآ در بازتاب اين خبر آورد، در ژوئن 2010، ايران عبدالمالک ريگي رئيس گروهک تروريستي ريگي را که فوريه 2010 بازداشت کرده بود اعدام کرد.بنابراعلام ايران و پاکستان ،اين گروه مسئول اقدامات تروريستي زيادي از جمله بمب گذاري و آدم ربايي است.

گفتني است، خبر اين عمليات موفقيت آميزِ ايران در رسانه ها و خبرگزاري هاي ديگر جهان به خصوص روزنامه هاي آمريکايي و عربي بازتاب گسترده اي داشت./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار