اتحاديه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي جهان اسلام به دنبال محو و شكستن انحصار رسانه‌اي نظام سلطه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر درمحل؛در مراسم رونمايي از پايگاه اطلاع رساني اتحاديه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي جهان اسلام محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت:جهان محل برخورد دو نيروي خير و شر و محل تنازع خوبي و بديهاست و طبق وعده خداوند، آينده جهان مسير و حركتش به سمت روشنايي و نور است.
وي افزود:طرح اتحاديه مطبوعات جهان اسلام در نمايشگاه سالانه مطبوعات شكل گرفت و اتفاقي نادري بود كه نمايندگان 38 كشور در يك مكان گردهم جمع شوند كه هدفي مشترك و بازتاب مثبتي در جهان اسلام به همراه دارد.
محمدزاده تصريح كرد:هدف از تشكيل اين اتحاديه،شكستن انحصار رسانه‌اي نظام سلطه است و نظام سلطه با تسلطي كه بر رسانه‌هاي جهان دارد ،به دنبال حق جلوه دادن باطل و باطل جلوه دادن حق است.
معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار كرد:نظام سلطه بر سه پايه رسانه،ثروت و سرمايه است.
وي افزود:اتحاديه مطبوعات جهان اسلام بايد انحصار رسانه‌اي را در جهان بشكند .
محمدزاده عنوان كرد:يكي از مشكلات رسانه‌هاي داخلي،ضعف در بعد بين‌المللي است و متاسفانه صداي رسانه‌هاي ما در خارج از مرزها شنيده نمي‌شود؛به خصوص رسانه‌هاي مكتوب و روزنامه‌ها كه بايد در بالاترين حد خود در جهان مورد توجه قرار گيرند.
وي اظهار داشت:بحث توليد ملي نيز در رسانه‌ها بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد و زمينه براي بروز و ظهور ديدگاه جهان اسلام فراهم شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.