معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برگزاری اولین همایش توجیهی روحانیون و مدیران کاروان های دانشجویی، در روز پنجشنبه 24 فروردين ماه خبرداد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از

نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري

(مــأوا) ، ابراهیم صارمی، معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برگزاری اولین همایش توجیهی روحانیون و مدیران کاروان های دانشجویی سال جاری خبر داد و گفت: اولین همایش توجیهی روحانیون و مدیران منتخب کاروان های دانشجویی سال جاری با حضور مسئولین سازمان حج و زیارت، بعثه و مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روز پنج شنبه 24 فروردين ماه برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش تمامي عوامل کاروان های دانشگاهیان؛ اعم از مدیر، معاون، روحانی و معینه های کاروان های دانشجویی که در سال جاری به سرزمین وحی مشرف خواهند شد؛ حضور خواهند داشت. در این مراسم راجع به باید ها و نباید های عمره دانشگاهیان با توجه به سیاست ها و برنامه های کلان ستاد، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

صارمی گفت: جلسه اختصاصی معاینه های کاروان ها نیز روز جمعه 25 فروردين ماه به صورت مجزا برگزار و نحوه پاسخگویی به سوالات زوج های دانشجو، احکام و مطالب آموزشی مورد نیاز کاروان های متاهلین در این جلسه تبیین خواهد شد.


* ارسال نشريه زمزم؛ ويژه همراه سفربه دانشجويان عمره گزار

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان همچنين از ارسال نشريه زمزم؛ ويژه همراه سفر دانشجويان عمره گزار خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدرضا فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: شماره جديد نشريه زمزم با عنوان "همراه تا قبله" ويژه عمره گزاران دانشگاهي سال 90-91 آماده و براي شوراهاي هماهنگي عمره در سراسر کشور ارسال شده و در اختيار زائرين قرار خواهد گرفت.

وي افزود:"همراه تا قبله" ويژه سفر عمره دانشگاهيان است و براي لحظات حضور در مدينه منوره و مکه مکرمه طراحي شده و به نوعي يک تقويم عبادي است.

فقيهي افزود: اين نشريه شامل بخش‌هاي مختلف ادبي، پاسخگويي به شبهات وهابيت سفرنامه، دل نوشته هاي دانشجويان از سرزمين وحي، آداب زيارت احکام و .. است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار