كارشناس حقوقي فوتبال در خصوص رأي كميته انضباطي درباره بازي پرسپوليس ، داماش گيلان گفت: مسئولان كميته انضباطي رأي را تابع احساسات صادر كرده و تنبيهات با اصول مديريتي فوتبال در تعارض است.

هوشنگ نصيرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اداره كنندگان فوتبال روز دنيا به مانند مسئولان كميته انضباطي ما با اين شيوه آرأي خود را صادر نمي كنند و در ورزشگاه بلژيك بيش از 100 نفر كشته شدند و نه امتيازي كرد و به تيمي بازنده كردند.

نصيرزاده در ادامه اظهار داشت: كميته انضباطي رأي اش را براساس فحاشي تماشاگران پرسپوليس صادر كرده كه اين حكم همانند حكم صادر شده براي شيث رضايي و محمدنصرتي داراي اشكال و غيرمنطقي است.

وي در ادامه بيان داشت: چنين رأي در صورتي صادر مي شود كه تماشاگران به زمين مسابقه هجوم آورده و قطع كننده بازي باشند.

كارشناس حقوقي تصريح كرد: كميته انضباطي با اين رأي به بندهاي ماده 22 عمل نكرده است و مشخص مي شود كه كميته انضباطي با مديريت فوتبال اشراف ندارند.

وي خاطر نشان كرد: بازنده اعلام كردن و كسر امتياز به صورت توأمان آن هم در مواردي كه معطوف به فحاشي از سوي تماشاگران باشد و هواداران خارج از اراده باشگاه پرسپوليس رفتار كرده باشند كاملاً‌يك حكم غلط است.

گفتني است: براساس رأي صادر شده از سوي كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس 3 بر صفر بازنده اعلام كرد و از اين تيم هم 2 امتياز هم كسر كرد و 10 ميليون تومان هم سرخپوشان را جريمه كرد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار