جبهه متحد اصولگرايان با انتشار بيانيه اي فهرست نامزدهاي مورد حمايت خود در دور دوم نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري،‌ شميرانات و اسلامشهر را اعلام كرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني جبهه متحد اصولگرايان؛ اين جبهه با انتشار بيانيه اي فهرست نامزدهاي مورد حمايت خود در دور دوم نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري،‌ شميرانات و اسلامشهر را اعلام و بيانيه اي در اين خصوص صادر كرد.

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

انتخابات 12 اسفند سال گذشته برگ زريني بود در كارنامه ملت قهرمان ايران و پیام مهم آن این بود که مردم ایران با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامی، بر عهد وثیق خود با آرمانهای انقلاب و تبلور امروزی آن در بیعت با حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، محکمتر از گذشته ایستاده اند و هیچ گونه تهدید، تطمیع و تحریمی نمی تواند در عزم و اراده آنان کمتر خللی وارد کند، بنابراین پیروز قطعی و برنده اصلي انتخابات 12 اسفند، ملت انقلابی ایران و رهبر فرزانه آن است.

اكنون كه در آستانه مرحله دوم انتخابات قرار داريم و بر اساس فرمايشات رهبر حكيم انقلاب: «انتخابات هنوز تمام نشده است؛ در مرحله‌ى دوم انتخابات هم مردم ما بايستى ان‌شاءاللّه همين شكوه و زيبائى را نشان بدهند.»

جبهه متحد اصولگرايان همچنان بر حضور پرشور ملت در انتخابات تاكيد دارد و بر اين باور است كه بر اساس فرمايشات رهبر عزيز، مسير درست نيروهاي انقلاب، وحدت، همگرايي و انسجام است و آنهايي كه بر گفتمان وحدت نيروهاي انقلاب پنجه مي كشند عناصري در دست جريانات مخالف نظام (اعم از فتنه، انحراف و...) هستند. ايشان به روشني تاكيد داشتند كه « عزيزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر كشور، امروز ما احتياج داريم به اتحاد و يكپارچگى. بهانه‌هاى اختلاف زياد است. گاهى در يك قضيه‌اى سليقه‌ى يك نفر، دو نفر با هم يكسان نيست؛ اين نبايد بهانه‌ى اختلاف بشود. گاهى در كسى يك گرايشى هست، در ديگرى نيست؛ اين نبايد مايه‌ى اختلاف بشود. آراء، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ى در درون، موجب فشل ميشود. قرآن به ما تعليم ميدهد: «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ريحكم». اگر منازعه كنيم، سر مسائل گوناگون - مسائل سياسى، مسائل اقتصادى، مسائل شخصيتى - دست‌به‌يقه شويم، دشمن ما جرى ميشود. يك مقدار از جرأتى كه دشمن در سالهاى گذشته پيدا كرد، به خاطر اختلافات بود. اميرالمؤمنين (عليه الصّلاة و السّلام) به ما درس ميدهد؛ ميفرمايد: «ليس من طلب الحقّ فاخطأه كمن طلب الباطل فأصابه». مخالفين دو جورند. يك مخالفى است كه دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دين و خداست، منتها راه را اشتباه كرده؛ با اين نبايد دشمنى كرد؛ اين فرق دارد با كسى كه در جهت غير نظام اسلامى، با هدف معاندانه‌ى عليه نظام اسلامى حركت ميكند. دلها را به هم نرم كنيد، برخوردها را نسبت به يكديگر مهربانانه‌تر كنيد»

بر اين اساس امت هميشه در صحنه، بصير و هوشيار ايران اسلامي بدون ترديد با حضور گسترده نامزدهايي ولايت‌مدار، كارآمد، كلان نگر و متخصص را براي افزايش كارآمدي مجلس نهم برخواهند گزيد. در ادامه مسير وحدت و جهت برگزاري انتخابات «باشكوه و حماسي» در مرحله دوم نيز فهرست جبهه متحد اصولگرايان ارايه مي شود:

1- لاله افتخاری
2- زهره الهیان
3- الهام امین‌زاده
4- ابراهیم انصاریان
5- اسدالله بادامچیان
6- محمدرضا باهنر
7- مهرداد بذرپاش
8- احمد توکلی
9- محمدنبی حبیبی
10- علی اصغر خانی
11- مجتبی رحماندوست
12- محمدنبی رودکی
13- فاطمه رهبر
14- علیرضا زاکانی
15- پرویز سروری
16- زهره طبیب‌زاده
17- حسین فدایی آشیانی
18- حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن کازرونی
19- اسماعیل کوثری
20- حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم
21- حسین مظفر
22- الیاس نادران
23- حجت‌الاسلام والمسلمین سيد محمود نبويان
24- حسین نجابت
25- بيژن نوباوه وطن

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار