رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از ارسال سوابق بیش از 900 هزار داوطلب کنکور سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالدمیر عرفي با اشاره به ارسال موفقیت آمیز داوطلبان کنکور سال 91 گفت: سوابق بیش از 900 هزار داوطلب کنکور با هماهنگی و برنامه ریزی بخش های مختلف وزارت آموزش و پرورش به انجام رسیده است که این موضوع دال بر آمادگی و عملکرد مناسب این وزارتخانه است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه امتحانات نهایی تصریح کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان سال سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه ای همچنین دانش آموزان سال چهارم (پیش دانشگاهی) از اول خرداد ماه آغاز می شود.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی برنامه امتحان امسال اظهار کرد: مناسبت های ملی و مذهبی نظیر چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در برنامه امتحانات لحاظ شده تا دانش آموزان ضمن شرکت در این مراسم با آمادگی کامل در جلسات امتحانات حضور یابند.
عرفی ادامه داد: امسال تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات خرداد ماه در پایه سوم نظری بیش از 900 هزار نفر پایه سوم نهایی در شاخه فنی و حرفه ای بیش از 151 هزار هنرجو و در دوره پیش دانشگاهی روزانه (سالی واحدی) بیش از 340 هزار نفر است.
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نام گذاری امسال به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده در بخشهای مختلف وزارت آموزش و پرورش و تلاش دبیران انشالله امسال شاهد برتری نتایج نسبت به سال های گذشته در برگزاری امتحانات خواهیم بود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار