رئیس سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان گفت: طرح پنجره واحد کسب و کار کشور یکی از مباحث مهم در حوزه اشتغال است که اقدامات اجرایی آن فراهم شده است.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از مباحثی که در حوزه اشتغال کشور مطرح است طرح پنجره واحد کسب وکار کشور است که اقدامات اجرایی آن فراهم شده و به دستگاههای ذی ربط وزارت کار و تعاون جهت اجرا ابلاغ شده است.
وی افزود: در بحث مشاغل خانگی سازمان همیاری اشتغال 150 طرح شغلی نو آورانه را به جامعه دانش آموختگان ارایه کرده است تا آن ها به سهولت وارد بازار کسب و کار شوند.
رئیس سازمان همیاری اشتغال و دانش آموختگان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری سایر نهادها و وزارتخانه ها مرتبط با بحث اشتغال بتوانیم از پتانسیل جهاد دانشگاهی برای مشارکت هر چه بیشتر در به کار گیری دانش آموختگان و ورود آنان به بازار کار استفاده کنیم.
در ادامه مدیر کل روابط عمومی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان به موضوعات بخش ویژه جشنواره پایان نامه های دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش ویژه جشنواره تا پایان نامه ها و تحقیقات موضوعات کار آفرینی و اشتغال جهاد اقتصادی، گردشگری در محورهای بازار یابی و تبلیغات گردشگری با تاکید بر بازارهای هدف، مدیریت خدمات و تسهیلات گردشگری ارتقا کیفیت خدمات گردشگری ، شناسایی و معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگر در بخش جنبی تمامی پژوهش ها و تحقیقات انجام شده در سنجش گروه اصلی در تمامی مقاطع پذیرفته می شود.
در پایان صیدی مسئول دفتر همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه ارتباط میان بخشهای آموزش و ترویج بخش صنعت فرش بافی نیازمند افزایش است اظهار داشت: این میزان ارتباط کنونی در این بخش جوابگو نیست.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه در استان کردستان خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره ها موجب ارتقا سطح علمی شرکت کنندگان و جوانان در زمینه هنر و خدمات سنتی فرش بافی با هدف اشتغال و افزایش کمی و کیفی تولیدات آن از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره ها است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار