امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه شهيد صياد شيرازي هيچگاه از ماديات دنيوي پيروي نكرد گفت: نظاميان جمهوري اسلامي ايران هوشيار باشند كه در دام مسائل دنيايي نيافتند و از پست و درجه و عنوان عبور كنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي – امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي، امام جمعه موقت تهران در مراسم سيزدهمين سالگرد امير سپهبد شهيد علي صياد شيرازي كه ‌صبح امروز در مسجد جهاد ستاد كل نيروهاي مسلح برگزار شد با تجليل از مقام شامخ شهدا به خصوص شهيد صياد شيرازي گفت: امير شهيد صياد شيرازي هم در ميدان‌هاي حساس و بحراني حضور داشت و هم در حال پيكار و مقابله با دشمن دروني و بيروني خويش بود.
وي با بيان اينكه ‌شهيد صياد شيرازي يك انسان مؤمن، خداجو، فداكار و همواره به دنبال جهاد بود؛ افزود: ‌جهاد يعني اينكه هر چه داري در طبق اخلاص بگذاري و شهيد صياد شيرازي اين جهاد را انجام داد.
حجت‌الاسلام صديقي تصريح كرد: آدم‌هايي كه با لباس خالي به اين نظام آمدند اما بعد از مدتي صاحب آلاف و الوف و غرور و تكبر شدند، ‌خداوند دير يا زود نابودشان خواهد كرد.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: اينگونه انسان‌ها از هوس‌ها و زرق و برق دنيايي پيروي كردند و اين در حالي است كه شهيد صياد شيرازي هيچگاه از ماديات دنيوي پيروي نكرد.
حجت‌الاسلام صديقي تاكيد كرد: نظاميان جمهوري اسلامي ايران هوشيار باشند كه در دام مسائل دنيايي نيافتند و از پست و درجه و عنوان عبور كنند.
حجت الاسلام صديقي در پايان خاطرنشان كرد:‌ پاك سرشتي مرحوم صياد شيرازي و ديگر شهداي ما آنها را به اين درجه بالا رسانده است./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار