رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت:‌ در 27 هزار روستاي بالاي 20 خانوار طرح هادي تهيه شده و در 11 هزار 800 روستا طرح هادي اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران عليرضا تابش در سالروز تاسيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه 27 هزار روستا از 37 هزار روستاي بالاي 20 خانوار طرح هادي تهيه شده در 11 هزار و 800 روستا طرح هادي اجرا شده است گفت: سالانه براي دو الي سه هزار روستا در سطح كشور طرح هادي اجرا مي كنيم و اميدوار هستيم تا پايان برنامه پنجم صد در صد روستاها صاحب طرح هادي شوند.
تابش در ادامه تصريح كرد: اميدواريم سهم ما در اين بخش براي اجراي طرح هاي هادي سالانه به دو هزار ميليارد تومان اعتبار نياز داريم و با توجه به اينكه 30 درصد از جمعيت كشور در روستاها زندگي مي كنند جا دارد كه كميسيون تلفيق و عمران مجلس شوراي اسلامي ما را در اين بخش ياري كنند.
تابش با بيان اينكه در سال گذشته 650 ميليارد تومان اعتبار براي بهسازي و نوسازي روستاها در نظر گرفته شده به سند دار شدن روستاها اشاره و خاطرنشان كرد: سند دار شدن روستاها كه با وقفه رو به رو شد مجددا با پيگيري وزير راه و شهرسازي آغاز شده است.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: پيش بيني مي شود در سال جاري 60 هزار سند در شهرهاي زير 25 هزار نفر جديد صادر شود./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار