هدفم از ساخت "گشت ارشاد" كشاندن مخاطب به سالن‌هاي سينمايي بوده و صددرصد از ساخت آن راضي هستم.

سعيد سهيلي،كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:هر فيلمسازي از ساخت فيلم خود هدفي دارد و مي‌خواهد به مخاطب چيزي را بگويد،هدف من نيز از ساخت "گشت ارشاد" برقراري ارتباط با مخاطب و كشاندن او به سالن‌هاي سينمايي است.
سهيلي در پاسخ به اينكه ساخت"گشت ارشاد" چقدر برايش حائز اهميت بوده و هدفش از ساخت اين فيلم چه بوده است،تصريح كرد:هدفم ساختن يك فيلم جذاب و خوب بود كه بتواند با تماشاگر ارتباط برقرار كند و فروش خوبي هم داشته باشد كه خوشبختانه توانست با مخاطب ارتباط برقرار و فروش خوبي نيز داشته باشد.
وي افزود:در "گشت ارشاد" مشكلات و معضلات جوان‌ها در اجتماع با بياني متفاوت به تصوير كشيده شده است.

اين كارگردان در پاسخ به اينكه تا چه حد از ساخت اين فيلم راضي است،گفت:از ساخت اين فيلم صددر صد راضي هستم.
سهيلي در پاسخ به اينكه خيلي از مخاطبان به خاطر نام فيلم جذب رفتن به سينما مي‌شوند،تاكيد كرد:نام فيلم خيلي ها را جذب سينما كرد اما من معتقدم اين خود فيلم است كه مخاطب را به سينما مي كشاند.
سهيلي ادامه داد:متاسفانه شرايطي براي "گشت ارشاد" فراهم شد و محدوديت‌هايي به وجود آمد كه به هيچ وجه انتظار آن را نداشتم ؛زيرا  اگر اكران اين فيلم در شهرستان‌ها ادامه و در تهران نيز اكران آن محدود نمي‌شد؛مي‌توانست مخاطبان بسياري جذب و فروش بيشتري داشته باشد،اما متاسفانه چنين اتفاقي نيفتاد./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار