در چارچوب رقابت هاي هفته بيست و نهم ليگ برتر كه از روز جمعه 18 فروردين به مدت سه روز برگزار شد، تيم سپاهان اصفهان توانست با بازي مقابل ملوان انزلي 58 امتيازي شود و در صدر جدول باقي بماند و تيم ملوان انزلي با امتياز 34 در رده 13 جدول جاي گرفت.

پبه گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم استقلال تهران بازي مقابل مس سرچشمه سه بر يك به پيروزي دست يافت و با ا متياز 55 امتياز به رده دوم رسيد و تيم مس سرچمشه با 19 امتياز به رده 18 جدول رسيد و قعرنشين جدول رسيد. تيم تراكتورسازي تبريز با بازي مقابل فجرسپاسي شيراز به نتيجه صفر بر صفر رسيدند كه تيم تراكتورسازي تبريز با 53 امتياز در رده سوم و فجرسپاسي شيراز با 35 امتياز در رده 12 ايستاد تيم صباي قم با بازي مقابل نفت آبادان به نتيجه تساوي 2بر 2 رسيد و تيم صبا با 46 امتياز به رده چهارم و نفت آبادان با 38 امتياز به رده نهم رسيد.

نفت تهران با نتيجه يك بر صفر مقابل شاهين بوشهر با شكست روبرو شد و نفت تهران با 44 امتياز پنجم جدولي شد و شاهين بوشهر با 31 امتياز در شانزدهم جدول جاي گرفت، تيم ذوب آهن اصفهان يا بازي مقابل شهرداري تبريز به نتيجه 2،2 رسيد و تيم ذوب آهن با 41 امتياز به رده 6 رسيد و شهرداري تبريز با 28 امتياز در 17 جدول جاي گرفت.

بازي دو تيم فولاد خوزستان با سايپا البرز به نتيجه 2 را رسيد و با شكست روبه رو شد و فولادي ها با 39 امتياز به رده 7 رسيد و سايپا البرز با 37امتياز به رده دهم صعود كرد. بازي پرسپوليس با داماش گيلان با نتيجه 2 بر يك به پايان رسيد و تيم پرسپوليس باخت خود و با 38 امتياز به رده 8 رسيد و داماشي ها با 36 امتياز به رده 11 صعود كرد.

همچنين راه آهن شهرري به بازي كرمان مس كرمان به نتيجه 2 بر صفر رسيد و به برتري دست يافت تيم راه آهن با 32 امتياز به رده 14 صعود كرد و مس كرمان با 32 امتياز و تفاضل گل كمتر با راه آهن رده 13 جدول را به خود اختصاص داد.

*پرسپوليسي ها در انتظار رأي كميته انضباطي بنشينند (پرسپوليس 1-داماش گيلان2)

در چارچوب رقابت هاي هفته 29 ليگ برتر بازي دو تيم پرسپوليس تهران و داماش گيلان با نتيجه 2 بر يك به سود داماشي ها به پايان رسيد و تيم داماش با اين برد 36 امتيازي شد و به رده 11 جدول رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: نيمه اول بازي،‌بازي سرد و بي روحي را ديديم كه علي كريمي توانست با حرفه اي گري از بازيكنان داماش پنالتي بگيرد و در دقيقه 36 بازي تك گل تيم قرمزپوشان پايتخت را به ثمر برساند.

همچنين ارسال خوب حاجتي بازيكنان داماش به مدافعان پرسپوليس با ضربه چاوشي در دقيقه 68 بازي به گل تبديل شد كه البته در موقعيت مشكوك به آفسايد قرار دارد همچنين محمدرضا مهدوي هافبك با تجربه داماشي ها به خوبي از ميان مدافعان پرسپوليس عبور كرد و با اشتباه فاحش ميثاق معمارزاده در جايگيري به گل دوم داماش رسيد و بازي به سود داماش به اتمام رسيد.

دراين گزارش آمده است كه عصر ديروز سرخ پوشان پايتخت ديدار خود مقابل داماش را انجام دادند كه داراي حساسيت و حواشي خاصي بود و اشتباهات داوري و معمارزاده روي اعصاب هواداران تأثير گذاشت و شعارهاي ركيكي عليه رفيعي و تيم داوري دادند و اين در حالي است كه دو يا سه دقيقه تا اتمام بازي مانده بود وي بازي را قطع كرده و ديدار را ناتمام گذاشت و حالا اين كميته انضباطي است كه بايد در مورد بازي و امتيازات صدور رأي كند.

لازم به ذكر است كه عليرضا نور محمدي، ميثاق معمار زاده و غلامرضا رضايي بازيكنان تيم پرسپوليس و محمد رضا مهدوي ومحمد غلامي بازيكنان تيم داماش از سوي محمد رفيعي كارت زرد دريافت كردند و مازيار زارع در دقيقه 77 بازي و محمد نصرتي در دقيقه 85 بازي كارت قرمز دريافت كردندو از زمين بازي اخراج شدند.

گفتني است كه تيم پرسپوليس تهران با باخت خود مقابل داماش گيلان با 38 امتياز به رده 8 جدول رده بندي رسيد.

*موتور تراكتور خاموش شد، استقلال به رده دوم صعود كرد/ مس سرچشمه 1 استقلال تهران 3

در ادامه اين رقابت ها تيم آبي پوشان پايتخت توانست در خانه مقابل تيم مس سرچشمه با نتيجه 3 بر يك بازي را به سود خود به پايان برساند و بار ديگر با امتياز 55 امتياز به رده دوم جدول رده بندي صعود كند.

اين گزارش حاكي است، تيم استقلال تهران درنيمه اول بازي با مس سرچشمه به تساوي يك يك رسيد كه بازيكنان مس نسبت به گل استقلال اعتراض داشتند و اين گل را موقعيت آفسايد اعلام كردند .

اين گزارش حاكي است مس سرچشمه با باخت خود مقابل تيم مظلومي با 19 امتياز قعر نشين جدول شد و اگر در بازي بعد خود مقابل داماش گيلان با شكست روبرو شود به ليگ دسته يك سقوط مي كند.

در اين گزارش امده است، علي حمودي در دقيقه 40، گوران يوركوويچ در دقيقه 52 و فريدون زندي در دقيقه 74 براي تيم استقلال گلزني كردند و علي سامره در دقيقه 15 تك گل تيم بحران زده مس سرچشمه بود كه تيم شانس كمي براي بقا در ليگ برتر دارد.
شايان ذكر است كه آرش برهاني ولوئد ساموئل بازيكنان تيم استقلال از سوي البرز حاجي پور داحد بازي به دليل خطا بر روي زمين كارت زرد دريافت كردند.

لازم به ذكر است كه مصدوميت سيد مهدي رحمتي باعث شد كه وي از زمين بازي بيرون بيايد و هادي زرين ساعد جاي او به زمين آمد.

* ذوب آهن با شانس بازي را به تساوي رسيد/ ذوب آهن اصفهان 2 شهرداري تبريز2

در ادامه اين رقابت ها بازي دو تيم ذوب آهن اصفهان و شهرداري تبريز كه در فولاد شهر اصفهان برگزار شد د و تيم توانستند با نتيجه تساوي2، 2 امتيازها را تقسيم كنند.

بر اساس اين گزارش، زاركوويچ بازيكن شهرداري تبريز در دقيقه 23 بازي دروازه خودي را به اشتباه باز كرد و تيم ذوب آهن اصفهان يك، صفر جلو افتاد كه در نيمه دوم بازي كمان كاميابي نيا بازيكن تيم شهرداري در دقيقه 56 بازي اولين گل تيمش را به ثمر رساند و سعيد دقيقي با خولاي پنالتي بازيكن حريف گل دوم را هم به دوازه اصفهاني ها نواخت.

هم چنين تيم اصفهان كه با اشتباه بازيكن تيم شهرداري تبريز يك بر صفر جلو افتاده بود محمد قاضي در دقيقه 62 بازي دومين گل ذوب اهن را به ثمر رساند و بازي با نتيجه تساوي2، 2 به پايان رسيد و تيم ذوب آهن اصفهان با 41 امتياز در رده 6 جدول ايستادو شهرداري تبريز با 28 امتياز در رده 17 جدول جاي گرفت كه البته غيبت چهار مدافع ذوب آهن درعملكرد اين تيم اثر گذار بود.

شايان ذكر است كه سينما عشوري، اسماعيل فرهادي و محمد باقر صادقي بازيكنان تيم ذوب آهن اصفهان و كمال كاميابي نيا بازيكن تيم شهرداري از سوي رضا كرمانشاهي داور بازي به دليل خطا درون زمين كارت زرد دريافت كردند.

گفتني است كه از نكات قابل توجه بازي دو تيم مي توان به نيمكت نشيني دوباره شهاب گردان و بازگشت صادقي به دروازه ذوب آهن اشاره دانست./مح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار