دبير كل جنبش عدالت و مهرورزي از ارائه ليست انتخاباتي اين جنبش در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

حسين سعيدي در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشـت:‌ در حال حاضر در تهران براي ارائه ليست انتخاباتي 10 نفر قطعي شده‌اند و براي انتشار ليست 25 نفره با تعدادي از كانديداها وارد مذاكره شده‌ايم.

وي از ارائه ليست‌ در استان‌هاي ديگر علاوه بر تهران خبر داد و گفت: در اكثر حوزه‌هايي كه انتخابات به دور دوم كشيده شده است ليست انتخاباتي مورد حمايت جنبش عدالت ومهرورزي منتشر خواهد شد.

سعيدي با اشاره به روش‌هاي نوين تبليغاتي اعلام كرد:‌ در هنگام تبليغات كانديداهاي مورد حمايت جنبش عدالت و مهرورزي با روش‌هاي نوين تبليغاتي به مردم معرفي خواهند شد.

دبيركل جنبش عدالت و مهرورزي با دعوت همگاني براي شركت در انتخابات دور دوم مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: دعوت از مردم بايد از حالت شعاري خارج شود، مردم به نظام و انقلاب باور دارند ولي انتظار مي‌رود كه حضور جدي‌تري نسبت به دور قبل در انتخابات دور دوم داشته باشند و به این طریق توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنند.

وي با تاكيد بر رفتار اصولگرايان در هنگام انتخابات بيان كرد: جامعه اصولگرايي بايد با تلاش همه جانبه اجازه ندهند آراي مردم به سمت و سوي ديگر برود./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار