رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جوانان توانمند ایرانی می‌توانند از تهران قلب تل‌آویو را نشانه بگیرند.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از بندر کنگان، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان کنگان و در دیدار مسئولان و جمعی از معتمدین این شهر اظهار داشت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه ملت فهیم و همیشه در صحنه ضامن دوام و قوام نظام دینی است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان داخلی و خارجی افزود: باوجود همه تهدیدها و تحریم‌ها ملت بزرگ ایران پشت سر ولی فقیه، راه تعالی و پیشرفت کشور را با قوت و قدرت ادامه خواهند داد.

این مسئول امام خمینی (ره) را شخصیتی بی‌بدیل در تاریخ معاصر دانست و خاطرنشان کرد امروز خلف صالح امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شرایطی سخت‌تر از گذشته راه و منش امام (ره)و آرمان‌های او را ادامه می‌دهد.

تقوی حمله نظامی به ایران را تئوری مردود شده دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان پی برده‌اند که با جنگ نظامی نمی‌توان روبروی اراده فولادین زنان و مردان ایران اسلامی ایستاد زیرا آنها فهمیده‌اند و می‌دانند جوانان توانمند ایرانی می‌توانند از تهران قلب تل‌آویو را نشانه بگیرند و کاخ شیشه‌ای برخی از دول مرعوب خلیج را در هم شکنند.

وی همچنین با اشاره به سقوط طاغوت‌ها در کشورهای عربی و موج بزرگ بیداری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقشه سیاسی جهان را دگرگون کرد و طبل توخالی استکبار و ایادی آنرا به صدا در آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در فراز دیگر مردم، امام جمعه و نماز را سه ضلع مثلث نماز جمعه دانست و افزود: امام جمعه انعکاس ولایت در نماز جمعه است و نماز جمعه در حقیقت نماز ولایت و تجدید هفتگی پیوند مردم با ولایت است.

تقوی با بیان اینکه هم‌اکنون 700 شهر کشور میزبان نماز جمعه هستند ابراز داشت: تا کنون بیش از 100 شهر دیگر نیز درخواست اقامه نماز جمعه داده‌اند که در حال پیگیری و مهیا کردن شرایط لازم برای اقامه نماز جمعه‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از زحمات صادقانه امام جمعه کنگان و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و تحسین همت بلند مسئولان استانی و محلی گفت: خدمت در نماز جمعه، خدمت به اصول و ارزش‌هاست./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.