مهاجم تيم استقلال بدليل عدم آمادگي و شرايط خاصي كه با آن روبرو شده است نتوانست نظر مربيان تيم استقلال را جلب كند اين بازيكن با مشكل عدم آمادگي روبروست و پس از مدت ها از فهرست تيم حذف شد.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، ميلاد ميداودي كه تصور خط خوردن و جدايي از فهرست تيم استقلال را نداشت از اين اتفاق ناراحت و دلخور شد اين بازين در شرايط خوبي بسر نمي برد بهتاش فريبا و ديگر مربيان تيم با وي گفتگو كردند و شرايط را براي اين بازيكن توصيف كردند كه از اين پس در تمرينات با وضعيت ويژه اي روبرو شده و با آمادگي كامل در تمرينات تيمي حاضر شود.

اين بازيكن با مشكل بسيار زيادي بدني روبرو شده است و مربيان اعلام كردند تا زماني كه آمادگي وي كامل نشود و نتواند از نظر بدني خود را آماده كامل كند شرايط قرار گرفتن در تركيب تيم استقلال را بدست نمي آورد و بايد منتظر بماند .

گفتني است، اين بازيكن از عدم حضور در تركيب تيم و سفر همراه آبي ها به كرمان دلخور شد و حتي قصد داشت كه اردوي تيم را قبل از سفر آبي ها ترك كند اما مربيان با وي گفتگو كرده و خواستار آرامش و حضور اين بازيكن در تمرينات ويژه بدنسازي شدند تا پس از آمادگي كامل براي حضور در تركيب استقلال آماده شود.

اين بازيكن برنامه تمريني دريافت كرده است و قرار است بصورت مداوم تمرينات ويژه خود را پشت سر گذاشته و براي ادامه بازي هاي تيم آماده شود اما در حال حاضر بايد منتظر بماند زيرا سكونشيني و نيمكت نشيني اش ادامه دارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار