قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی، آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه همايش را 31 مرداد ماه و زمان برگزاري همايش را نيز هفته نخست مهرماه 1391اعلام نمود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومي اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي ، حبيب الله آسوده ضمن اعلام اين مطلب اظهارداشت: كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري با عنوان توليد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزين شده است، همايش اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوي را تحت دهمين جشنواره فرهنگي ، بين المللي امام رضا عليه السلام برگزار می کند.

مسئول دبیرخانه این همایش علمی پژوهشی از اقتصاد و کسب و کار خانگی در خانواده ، اقتصاد خانواده و روزی حلال در فرهنگ رضوی و مدیریت اقتصادی خانواده به عنوان مهمترین محورهای این همایش نام برد.
آسوده در ادامه از كليه اساتيد و دانشجويان ، دانشگاهها و حوزه هاي علميه و كليه علاقمندان به سيره ائمه معصومين عليهم السلام ، خصوصاً حضرت امام رضا عليه السلام و مباحث مربوط به اقتصاد اسلامي دعوت كرد تا مقالات خود را منطبق بر شيوه تنظيم مقالات مندرج در فراخوان همايش و در زمان بندي اعلام شده به نشاني پست الكترونيك دبيرخانه به نشانيkhr-irf@emdad.ir ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه متن کامل فراخوان از طریق سایت اینترنتی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی به نشانیwww.emdad.ir/khr قابل دسترسی است گفت : به نفرات برتر این همایش جوایز نفیسی اهدا خواهد شدج/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.