فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تأكيد بر لزوم حفظ امنیت در محیط کار و اطلاعات طبقه بندی شده و حیطه بندی در مسدود کردن دشمن، گفت: امروز اگر پدافند در اولویت اول است بی‌شک تهدیدات متصور بر پدافند نیز در اولویت بالایی قرار دارد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امیر سرتيپ فرزاد اسماعیلی فرماندار قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در مراسم صبحگاه در جمع فرماندهان،‌ مسئولین و کلیه کارکنان پایور و وظیفه این قرارگاه، ضمن تبریک سال 91 به کارکنان سال 90 را سالی پر چالش دانست و گفت: گرچه سال 90 سالی پر چالش بود اما با اقتدار توانستیم در جبهه قرارگاه پدافند در زمینه کاری و جبهه خانواده و عرصه‌های اجتماعی سربلند باشیم و سال پرباری را پشت سر گذاریم.

وي در ادامه با اشاره به روند تفکیک پدافند و تشکیل دانشگاه پدافند هوایی گفت: بحمدالله محدوده‌های پدافند مشخص شده و فرمانده ستادی و اجرایی و کلیه کارکنان شرح وظایف خود را با شفافیت بیشتری دنبال می‌کنند و هم اکنون طرح تفکیک پدافند 90 درصد اجرایی شده و امید است که در بحث دانشگاه پدافند هوایی، مرکز آموزش وظیفه و درجه داری نیز که بنیان کار پدافند هوایی را تشکیل می‌دهند تا پایان امسال به آنچه شایسته و مطلوب است برسیم و تلاش‌هایمان در این زمینه به ثمر رسد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گرچه دهم شهریور به صورت نمادین روز پدافند هوایی است اما تمامی روزها و هفته‌های ما روز پدافند هوایی است چرا که پدافند هوایی در هیچ روزی تعطیلی و خواب ندارد و در همه ایام و به صورت 24 ساعته و حتی ایام تعطیل هوشیار، بیدار و آگاه است. مصداق آن نیز مدال افتخاری است که در 19 بهمن ماه فرمانده کل قوا بر گردن پدافندیان آویخت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی فرمانده کل قوا، نامگذاری شده، به کارکنان جمعی قرارگاه تاکید کرد: خرید اقلام و کالاهای ایرانی موجب ارتقا کیفیت محصولات تولید شده در داخل کشور می‌شود و عدم این امر موجب انزوای محصول ایرانی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حفظ امنیت در محیط کار و اطلاعات طبقه بندی شده و حیطه بندی در مسدود کردن دشمن تاکید کرد و گفت: امروز اگر پدافند در اولویت اول است بی‌شک تهدیدات متصور بر پدافند نیز در اولویت بالایی قرار دارد.

اسماعیلی همچنین هوشیاری‌های اجتماعی بالاخص در خصوص خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از دستورات فرماندهی کل قوا در فروردین ماه توجه به نیروی انسانی و خانواده است که این امر شامل زمان خاصی نیست و اگر توجه ما امروز به خانواده‌ها نباشد کسانی دیگر به خانواده‌ها توجه می‌کنند و فرهنگ و هویت ما آسیب پذیر خواهد شد.

وی افزود: در عصر ارتباطات و اطلاعات که دشمن در پی متزلزل كردن هویت و فرهنگ ملی و دینی ماست باید هوشیاری اجتماعی و خانوادگی را مدنظر خود داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا (ص) در پایان سخنان خود از کلیه مسئولین، معاونین، مدیران، فرماندهان گردان‌ها و گروه‌هان‌ها و نهادهای حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی که به مجموعه پدافند هوایی خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار