مدیرعامل شركت فولاد خوزستان گفت: این شركت پارسال 11درصد بیش از ظرفیت اسمی، شمش فولادی تولید كرد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان، 'عبدالمجید شریفی 'بیان كرد: در سال 1390 میزان تولید شمش در فولاد خوزستان به سه میلیون 350هزار تن رسید كه در نوع خود یك ركورد محسوب می شود.

وی اسمی تولید فولاد خام در این شركت را سه میلیون و 200هزار تن اعلام كرد و افزود: در مدت چهار سال اخیر میزان تولید در فولاد خوزستان با رشد 54 درصدی همراه شد.

شریفی خاطرنشان كرد: در چهار سال مورد اشاره معادل یك میلیون و 172هزار تن به تولید شمش در فولاد خوزستان افزوده شده است.

وی همچنین به اقدام های گروه های تخصصی در فولاد خوزستان برای كاهش مصرف مواد و انرژی اشاره كرد و گفت: مهمترین دستاورد این گروه ها كاهش 25درصدی مصرف مواد نسوز ،‌19درصدی مصرف انرژی و 14درصدی مصرف الكترود در كوره های قوس الكتریكی است.

مدیر عامل شركت فولاد خوزستان افزود: در سال گذشته این شركت توانست رتبه دوم تعالی سازمانی ،‌ تندیس بلورین جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ،‌ نشان برنز تعالی منابع انسانی را كسب كند و همچنین این شركت تنها دریافت كننده تندیس رعایت حقوق مصرف كننده در بین فولاد سازان كشور شد.

وی ابراز امیدواری كرد كه شركت فولاد خوزستان در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی ،‌توان مضاعفی در تولید و نیز اجرای طرح های توسعه ای از خود نشان دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.