شهاب حسيني و الهام حميدي به عنوان بهترين بازيگر مرد و زن به مرحله بعدي راه يافتند.

به گزاش

باشگاه خبرنگاران

، "سين مثل سريال" شب گذشته شنبه 19 فروردين 91 ميزبان دو هنرمند سينما و تلوزيون مهراوه شريفي نيا و پوريا پورسرخ بود.

مهراوه شريفي نيا با حضور در اين برنامه گفت: سين مثل سريال برنامه اي است كه مشخص مي‌كند مجموعه هاي تلويزيوني چه ميزان براي مخاطب اهميت داشته و بر روي آن ها تاثير گذاشته است.

وي در خصوص مجموعه هاي مانند چك برگشتي كه به مشكلات جامعه مي‌پروراند، اظهار داشت: با نمايش معضلات اجتماعي ممكن است عده اي به خود بيايند و فكري براي حل آن مشكل كنند. مخاطب تلويزيوني ما هنگامي كه واقعيت هاي زندگي خود را ببيند و بشنود جذب سريال هاي تلوزيوني مي شود.

شريفي نيا در پايان خاطرنشان كرد: "سين مثل سريال" برنامه و ايده خوبي است و اميدوارم اين برنامه ادامه پيدا كند.

پوريا پورسرخ مهمان ديگر سين مثل سريال در ادامه گفت: از ويژگي سين مثل سريال رقابت تخصصي و سليقه اي بودن آن است.

وي اضافه كرد: سين مثل سريال برنامه جذابي است كه شايد كارشناسانه نباشد ولي زيبايي آن به ايجاد حس رقابت بوده و قرار گرفتن نام من در كنار يك بازيگر پيشكسوت و بزرگ خستگي را از تن من بيرون مي‌آورد و برايم بسيار لذت بخش است.

گفتني است، در اين برنامه از ميان مجموعه هاي شوق پرواز، خاك سرخ، چهار ديواري، آسمان هميشه ابري نيست، سقوط يك فرشته، مجموعه شوق پرواز به كارگرداني يدالله صمدي، چهارديواري به كارگرداني سيروس مقدم و خاك سرخ به كارگرداني ابراهيم حاتمي كيا به مرحله بعدي راه يافتند.

لازم به ذكر است، شهاب حسيني براي بازي در شوق پرواز بهترين بازيگر مرد انتخاب شد و پرويز پرستويي و امير جعفري به ترتيب در رتبه دوم و سوم اين نظرسنجي قرار گرفتند.

الهام حميدي براي بازي در شوق پرواز بهترين بازيگر زن انتخاب شد و مهتاب كرامتي و بهنوش طباطبايي به ترتيب در رتبه دوم و سوم اين نظرسنجي قرار گرفتند.

سين مثل سريال ويژه برنامه اي كه هر شب با اجراي محمد سلوكي در ساعت 23:20 از شبكه يك سيما پخش مي شود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار