نمايندگان مجلس، با دردستور كار قرار گرفتن بررسی قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس موافقت كردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهارستان نشينان در جلسه علنی امروز(يكشنبه) بررسي تغيير دستور و در اولويت قرار گرفتن اصلاح قانون تعيين تكليف معلمان حق التدريس را در دستور كار خود قراردادند و با اين تغييردستورموافقت كردند.

موسي الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، مانه و سملقان در توجيه لزوم تغيير دستور و دراولويت قرار گرفتن بررسي طرح اصلاح ماده 7 قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق التدريس و آموزشياران نهضت سواد آموزي (اصلاحيه مصوب 1389) گفت: طرحي در گذشته توسط نمايندگان تهيه شده بود كه در ارتباط با استخدام معلمين حق التدريس و آموزشيار نهضت سواد آموزي بود.

وي در ادامه افزود: تعدادي معلم شركتي بودند كه موضوع آنها در كميسيون آموزش و تحقيقات مورد بررسي قرار گرفت و تصويب شد و توسط كميسيون آموزش وتحقيقات به صحن مجلس ارجاع شده‌است.

ثروتي خاطرنشان كرد: همينطور تعدادي آموزشيار دانشكده هاي فني و حرفه‌اي داريم كه به موجب قانون آموزشكده ها به وزارت علوم داده شده و تعدادي حق التدريس دارند كه حق التدريسي هاي آنها هم تعيين تكليف نشده بود لذا كميسوين آموزش و تحقيقات هر دو مورد را يعني هم معلمين شركتي و هم حق التدريسي هاي آموزشكده ها را مورد بررسي قرار داده و در چارچوب طرح اصلاح ماده 7 قانون تعيين تكليف استخدامي حق التدريس و آموزش ياران ارايه داده است.


خود با تقاضای تغییر دستور برای طرح اصلاح ماده ۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت كردند./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار