معاون آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: به دنبال تجربه موفقیت آمیز موسسه کار و تامین اجتماعی در چاپ اولین دانشنامه کارآفرینی ‌،دانشنامه کسب و کار خانگی نیز در دستور کار این موسسه قرار دارد.

صادقی فر در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود:با توجه به تجربه موفقیت آمیز موسسه کار و تامین اجتماعی در خصوص چاپ اولین دانشنامه کارآفرینی ،‌دانشنامه ‌کسب و کارخانگی نیز در دستور کار این موسسه قرار دارد.

وی افزود:اقدامات و فعالیت ها،‌مفاهیم پایه،‌عوامل بازدارنده‌،‌موانع ،‌ریشه ها،‌و زیرساخت ها از مهمترین محورهای این دانشنامه است.

معاون آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی خاطرنشان کرد:این دانشنامه با همکاری بنیاد دانشنامه نگاری ایران منتشر خواهد شد و عموم استادان‌،پژوهشگران و صاحبنظران می توانند آثار خود را تا حداکثر 15 اردیبهشت سال جاری ارسال کنند.

در ادامه مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مثبت بودن روند توسعه ورزش کارگری در کشور اظهار داشت: با توجه به سیاست گزاری های انجام شده و همکاری هیات های ذی ربط در ورزش کارگری در آینده ای نزدیک امیدواریم نزدیک به 40 درصدی کارگران در ورزش های همگانی و تخصصی کارگری فعال شوند.

وی با اشاره به برگزاری 29 مسابقه ،‌شرکت 497 تیم از سراسر کشور طی سال گذشته تاکید کرد. از این تعداد 11 مسابقه مربوط به ورزش بانوان کارگر بوده که با حضور 184 تیم از 31 استان کشور انجام شد که نشان دهنده رشد و توسعه تیمهای بانوان کارگر شرکت کننده در رقابت های ملی است.

در پایان نیز مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون ،‌کار و رفاه اجتماعی‌،به ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برتر اشاره کرد و اظهار داشت:

آخرین مهلت ثبت نام در هفدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر 31 فروردین ماه سال جاری است.

وی تاکید کرد:متقاضیان شرکت در هفدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر می توانند برای ثبت نام تا 31 فروردین ماه به آدرس www.karafarini/abartar.ir مراجعه کنند هم چنین کمیته های داوری استانی وظیفه دارند براساس برنامه زمانبندی اسامی برگزیدگان و استانی که حداکثر 9 نفر هستند را تا 25 اردیبهشت ماه اعلام کنند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار