تيم فوتسال زنان اردن در دومين ديدار خود در مسابقات غرب آسيا كه در بحرين جريان دارد مقابل تيم لبنان به برتري رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در اين ديدار كه جمعه شب در سالن خليفه منامه برگزار شد تيم فوتسال بانوان اردن با نتيجه چهار بر دو لبنان را شكست داد.

گل هاي تيم اردن را (شهناز جبرين) با به ثمر رساندن 3 گل و (سيفاني النبر) به ثمر رساندن و براي تيم لبنان (ريم شهلوب) دارين فخر الديم) گلزني كردند.

در ديگر ديدار گروه دوم تيم فلسطين با نتيجه 9 بر صفر مقابل قطر به پيروزي رسيد.

در گروه دوم اين مسابقات اردن از 2 مسابقه با 6 امتياز در صدر تيم هاي لبنان و و فلسطين هر يك با 3 امتياز در رده هاي دوم و سوم قراردارند تيم قطر نيز بدون امتياز در رده ي چهارم جدول قرار گرفته است.

در ادامه اين مسابقات امشب تيم فوتسال بانوان كشورمان و بحرين كه در گروه اول قرار دارند براي تعيين صدرنشيني به مصاف هم مي روند.

تيم فوتسال بانوان كشورمان كه به همراه بحرين صعود خود به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات قطعي كرده است با اختلاف امتياز گل زده بيشتر نسبت به بحرين در صدر گروه خود قرار دارد.

تيم ايران در اولين ديدار خود با نتيجه 13 بر صفر عراق را شكست داد و تيم بحرين نيز در اولين ديدار خود با نتيجه 8 بر 2 مقابل عراق به برتري رسيدند.

دومين دوره مسابقات فوتسال بانوان غرب آسيا در دو گروه به ميزباني بحرين در سالن خليفه منامه در جريان است.

تيم كشورمان به همراه تيم هاي بحرين و عراق در گروه نخست اين مسابقات قرار دارند و تيم اردن نيز به همراه تيم هاي لبنان ، فلسطين و قطر در گروه دوم قرار دارند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار