رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، انقلاب اسلامي ايران را پرچمدار اسلام ناب محمدي در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران عامل ناامن کننده غرب و استکبار جهانی در منطقه قلمداد می‌شود‌ و اقتدار آمریکا را زیر سئوال برده است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین میرمحمدی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع مدیران وزارت دفاع، تحول در طبیعت را توجه به فطرت انسان‌ها دانست و افزود: وقتی در آیات قرآن تأمل می‌کنیم می‌بینیم در بعضی آیات شریفه به جایگاه انسان سفارش شده و در بعضی آیات نکوهش شده است.

 

میرمحمدی در ادامه اظهار داشت: چنانچه فطرت بر انسان حاکم شود خوبی‌ها حاکم شده است و چنانچه طبیعت بر انسان حاکم شود بدی‌ها حاکم شده است و انسان‌هایی که میل به طبیعت‌گرایی دارند از فطرت‌گرایی دور می‌شوند و از فیوضات الهی بهره نمی‌برند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: اگر تحولی در سال نو وجود دارد صرفا به خاطر توجه به فطرت است، ‌بر‌‌ اساس فطرت‌گرایی انسانی است که مقام معظم رهبری سال جدید را سال تولید ملی نامگذاری فرمودند‌‌.

 

میر‌محمدی ‌با بیان اینکه در زمان هجرت رسول اکرم (ص) به مدینه‌، نبض اقتصادی این شهر از جمله کارخانه اسلحه‌سازی‌، مزارع‌، مراتع پرورش خوک و نظایر آن در اختیار یهودیان معارض با آن حضرت بود‌، گفت‌: تدبیر رسول خدا (ص) در ایجاد اتحاد میان انصار و مهاجر و نیز تأسیس بازار مستقل مبتنی بر عدالت سبب شد تا جامعه اسلامی به قدرتی اقتصادی در زمان خود تبدیل شود‌؛ قدرتی که به تعبیر امیر المؤمنین(ع) ، سبب شد تا هم مسلمانان در مقابل کفار زبان گویا و قدرت بیشتری بیابند و هم قدرت خرید مردم و به تبع آن حجم کمک به دیگران چند برابر شود‌.

 

وی با بیان اینکه غرب نمی‌تواند با ‌‌ اقتصاد ورشکسته، خودش را کنترل کند، تصریح کرد: حرکت‌های انقلاب اسلامی در تضاد با منافع استکبار است.

 

رئیس شورای عالی فرهنگی وزارت دفاع، لابی صهیونیستی را ادامه یهودیان معارض صدر اسلام‌ توصیف کرد و با بیان اینکه این جریان بر همه شریان‌های اقتصادی جهان سایه انداخته است، تصریح کرد : آنهایی که زمانی نفت را فقط بشکه‌ای یک لیره استرلینگ می خریدند و اقتصادشان را هم بر همین پایه بنا نهاده بودند‌، امروز به واسطه مواضع سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی و افزایش قیمت نفت به ۱۰۰ دلار و بالاتر‌، شالوده اقتصادشان بر‌هم خورده است .

 

وی با بیان اینکه فطرت انسانی براساس استقلال و خودباوری است، افزود: در این ۳۳ سال، تجربه ثابت کرده که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نمی‌خواهند که انقلاب اسلامی روی پای خود بایستد و استقلال داشته باشد لذا به کوری چشم استکبار جهانی با اقتدار و با توسل به خداوند متعال بر تمام مشکلات ریز و درشت، هجمه ‌ سیاسی و تحریم‌ها فائق آمده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است، گفت: انقلاب ایران عامل ناامن کننده غرب و استکبار جهانی در منطقه قلمداد می‌شود و تنها کشوری است که اختیارش در دست استکبار نیست و براساس مصلحت و حکمت خود زندگی می‌کند و آنها نمی‌توانند انقلاب اسلامی ایران را ببینند که تمام اقتدار امریکا را زیر سئوال برده است.

 

وی تصریح کرد: در این ۳۳ سال گذشته با تلاش و کوشش مردم و مسئولان و آحاد جامعه حرکت‌های بزرگی به برکت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری صورت گرفته است لذا نباید کم صبر باشیم چرا که انقلاب صنعتی در غرب حدود سه قرن قبل به وقوع پیوست.

 

‌میر‌محمدی در بخش ديگري از سخنان خود از توجه به آموزش و پژوهش‌، ‌اجرای فرهنگ سازمانی و توجه به شایسته‌گزینی در انتصابات به عنوان ‌اقدامات مؤثر در ‌وزارت‌ دفاع نام برد و گفت : سال ۹۰‌، سالی بسیار خوب برای وزارت دفاع و مایه مباهات جمهوری اسلامی بود‌./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار