فرماندار شهرستان خلخال گفت: عملیات نصب تله‌کابین در تفرجگاه اندبیل خلخال توسط بخش خصوصی آغاز می‌شود.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با شورای اسلامی شهر و شهرداری خلخال اظهار داشت: ‌نصب این تله‌ کابین در واقع اقدامی موثر در جذب و جلب گردشگران به این منطقه است که امیدواریم بخش خصوصی با اجرای به موقع آن زمینه جلب و جذب گردشگران را فراهم آورد.

وی با یادآوری اینکه بلافاصله بعد از اتمام تعطیلات نوروزی ما شاهد سفرهای تابستانی خواهیم بود، خاطرنشان کرد:‌ تله ‌کابین خلخال باید در زمان مناسب نصب و راه‌اندازی شود و با پیگیری‌های انجام شده موافقت‌های اولیه واگذاری زمین باید به اتمام برسد.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه ساماندهی سریع آسفالت معابر شهر خلخال را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: اولویت کاری شهرداری و شورای شهر در سال جدید ساماندهی وضعیت آسفالت و شن‌ریزی کوچه‌های شهر و معابر خلخال است.

عبداللهی در ادامه سخنان خود بیان داشت: مردم خلخال در دیدارها و ملاقات‌های خود از وضعیت نابسامان آسفالت شهر خلخال گله‌مند بوده و رضایت چندانی از این وضعیت ندارند.

فرماندار شهرستان خلخال با یادآوری اینکه در سه ماه فصل بهار باید آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر به سرعت انجام شده و ترمیم شود، افزود: خود‌یاری اهالی و کمک مردم در این زمینه یک اصل است که نباید شهرداری و شورا از آن غفلت کند.

عبداللهی تصریح کرد: نباید پروژه‌های اجرایی نیمه تمام را به روزهای پایانی و نیمه دوم سال واگذار کرد و ضرورت دارد از همین روزهای نخست سال طرح‌ها و برنامه‌های اولویت دار عمرانی به سرعت پیگیری شود.

وی توسعه فضای سبز را نیز یکی از ضروریت‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی کاشت درختان، گل‌کاری و چمن‌کاری باید در مناطق مختلف شهر در اولویت قرار گیرد تا برای تابستان بتوانیم محیط با نشاطی را برای مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

 این مسئول در پایان سخنان خود خواستار تعامل شورا و شهرداری خلخال در ساماندهی شهری و مرتب کردن وضعیت شهری این شهرستان شد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.