وزیر امور خارجه كشورمان گفت: راهكار اصلی تحقق شعار سال 91 انسجام و وحدت مسوولان است و مقام معظم رهبری نیز بارها و به ویژه در بيانات اخیرشان بر همدلی، وحدت، انسجام و هماهنگی مسوولان به ویژه مجلس و دولت با یكدیگرتاكید كرده اند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه گفت: مسوولان باید آگاه باشند كه موضع‌گیری های آنها موجب تشویش اذهان عمومی نشود زیرا مردم هر قدر در مسوولان كشور انسجام، وحدت و همدلی را مشاهده كنند، با آرامش بیشتری در اداره كشور مشاركت خواهند كرد و هر چه اختلاف بین مسوولان بیشتر باشد، موجب تشویش اذهان عمومی می شود.

وی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم هماهنگی،همدلی و انسجام مسوولان به ویژه دولت و مجلس برای حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی اظهارداشت: مسوولان و بویژه دولت و مجلس اگر در جهت منافع ملی و مصلحت كشور حركت كنند ومنافع شخصی خود را مقدم بر منافع ملی ندانند،بسیاری از مشكلات حل خواهد شد و می توان به تحقق كامل حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی و مقابله با تحریم های دشمنان امیدوار بود.

صالحی تاكید كرد: اگر مسوولان بتوانند منیت خود را كنار گذاشته و خواسته های مردم و رضای خداوند را جلوتر از خواسته های شخصی خود در نظر بگیرند، در آن زمان مشكلی برای مقابله با تحریم های دشمنان و حمایت از تولید و سرمایه ملی نخواهیم داشت.

وزیر امور خارجه تصریح كرد: مشكلات زمانی پیش خواهد آمد كه برخی از مسوولان بخواهند یك رقابت غیر منطقی با یكدیگر داشته باشند ،خوشبختانه مردم آگاه و هوشیار هستند و تمام مسائل را دقیق رصد می كنند و اگر فردی و شخصیتی درباره موضوعی اظهار نظر كند، می دانند با چه نیت و هدفی این مطلب بیان شده است.

وی در ادامه با تاكید بر این مسئله كه مسوولان باید جانب احتیاط را در موضعگیری خود رعایت كنند، افزود: مسوولان باید آگاه باشند كه موضعگیری های آنها موجب تشویش اذهان عمومی نشود زیرا مردم هر قدر در مسوولان كشور انسجام، وحدت و همدلی را مشاهده كنند، با آرامش بیشتری در اداره كشور مشاركت خواهند كرد و هر چه اختلاف بین مسوولان بیشتر باشد، موجب تشویش اذهان عمومی می شود.

صالحی اظهار داشت: همان طور كه امام راحل فرمودند؛ ما خادمان مردم هستیم و خادم باید كاری كند كه ولی نعمت او راضی باشد نه این كه با ایجاد اختلاف مردم را در اضطراب قرار دهیم./پ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار