فيلم سينمايي "قلاده هاي طلا" به كارگرداني ابوالقاسم طالبي پس از 22 روز نمايش در تهران و سينماهاي شهرستان ها از مرز گيشه 2 ميليارد تومان گذشت.

به گزارش خبرنگار

حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

، فيلم هاي روي پرده سينماها در حالي هفته خود را سپري كرد كه به دليل نزديك شدن به ايام فاطميه فيلم هاي كمدي و شاد با محدوديت در اكران مواجه شدند.

فيلم سينمايي "گشت ارشاد" به كارگرداني سعيد سهيلي، ‌"انتهاي خيابان هشتم" به كارگرداني عليرضا اميني، "فيتيله و ماه پيشوني" به كارگرداني آرش معيريان، از فيلم هاي كمدي در حال اكران هستند كه در ايام فاطميه با محدوديت در اكران مواجه شدند.

گفتني است، فيلم سينمايي "گشت ارشاد" با در اختيار داشتن 15 سالن سينمايي و فروش 48 ميليوني روز پنج شنبه توانست به فروشي معادل يك ميليارد و يكصد و هشتاد و نه ميليون تومان دست يابد.

فيلم سينمايي "قلاده هاي طلا" به كارگرداني ابوالقاسم طالبي با داشتن 27 سالن سينما و 36 ميليون فروش در روز پنجشنبه به فروشي معادل 851 ميليون تومان دست يافت كه با در نظر داشتن مقدار فروش در شهرستان ها توانست از مرز 2 ميليارد تومان بگذرد.

فيلم سينمايي "انتهاي خيابان هشتم" به كارگرداني عليرضا اميني با داشتن 12 سالن سينمايي 18 ميليون فروش در روز پنج شنبه به فروشي معادل 346 ميليون تومان دست يافت.

فيلم سينمايي "خصوصي" به كارگرداني محمد حسين فرحبخش با داشتن 16 سالن سينمايي و 10 ميليون فروش روز پنج شنبه به فروشي معادل 275 ميليون تومان دست يافت.

همچنين فيلم سينمايي "فيتيله و ماه پيشوني" كارگرداني آرش معيريان با در اختيار داشتن 17 سالن سينمايي و 7 ميليون فروش در روز پنج شنبه به فروشي معادل 110 ميليون تومان دست يافت.

فيلم سينمايي "فيتليه و ماه پيشوني" به دليل فضاي موزيكال اش محدوديت بيشتري در اكران سينماها در اين دو روز داشت./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار