مدير عامل تيم فوتبال صبا گفت: ما انتظار نداشتيم كه زنگ بزنند و بگويند خوب بازي كنيد پول مي دهيم اما دليلي ندارد که پيگير قضيه شويم و پليس بازي در بياوريم.


مجتبي رمضان بيگي در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: از يک خط اعتباري به بختيار زاده كاپيتان تيم پيامك دادند كه امتياز از دست بدهيد و 10 ميليون بگيريد و ما انتظار نداشتيم كه زنگ بزنند و بگويند كه خوب بازي كن و پول بگير، دنبال اين مسائل نيستيم و پليس بازي در نمي آوريم.
وي تصريح كرد: تمركزي روي اين موضوع نمي گذاريم و پي گير آن نيستيم و فقط وكيل حقوقي مان دنبال اين موضوع است.
وي اضافه كرد: طي پيامكي از بختياري زاده كاپيتان ما خواسته اند كه در 6 بازي باقي مانده به تيم هاي مقابل راه بدهند كه خوشبختانه اين بازيكن اين موضوع را ويسي و من در ميان گذاشت .
رمضان بيگي ادامه داد: يقين دارم كه اين موضوع از سمت باشگاه هاي نفت تهران و ذوب آهن نيست و كارنامه آنها در فوتبال مشخص است و احتمالا به دلاليسم و شرط بندي ارتباط دارد.
رمضان بيگي خاطر نشان كرد: اين مسائل براي ما پيش پا افتاده است و توجهي به اين موضوع نداريم و تمركزمان روي بازي هاي باقي است و مي گذاريم تا بتوانيم با كسب سهميه جا باشگاه هاي آسيا به هدف مان برسيم و افراد ناپاك را در اهداف شان ناكام بگذاريم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار