تئاتر در هفته گذشته با شروع چند نمايش در سالن هاي مختلف و روشن كردن دوباره چراغ تالارها اولين قدم هاي خود را در سال 91 برداشت.

به گزارش خبرنگار

حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران

، تئاتر در هفته اي كه گذشت روزهاي ابتدايي سال 91 را آغاز كرد در چند روز گذشته به دليل آغاز سال جديد نمايش هاي مختلف اجراهاي خود رادر سالن هاي متعدد آغاز كردند.

اجراي اغلب اين نمايش ها از روزهاي پاياني سال 90 مشخص بود و تعدادي نيز به آن اضافه شد.

نمايش "پالتوي پشمي قرمز رنگ" به نويسندگي نغمه ثميني و كارگرداني افسانه ماهيان در سالن سايه، "آدمكش" به نويسندگي عباس عبداله زاده و كارگرداني محمد بي ريا در سالن قشقايي اجراي خود را بلافاصله پس از تعطيلات آغاز كردند. اما نمايش "دو ليتر در دو ليتر صلح" به نويسندگي و كارگرداني حميدرضا آذرنگ كه قرار بود همزمان با شروع اجراي اين نمايش ها در سالن چهارسو كار خود را آغاز كند به تعويق افتاد.

نمايش "پس از سقوط" به كارگرداني منيژه محامدي نيز با برگزاري آئين افتتاح در روز 16 فروردين كار خود را در تماشاخانه ايرانشهر سالن شماره 1 آغاز كرد.

نمايش "اين روبان سياه" به كارگرداني محمد مساوات نيز اثر ديگري بود كه در سالن كارگاه نمايش به صحنه رفت و تنها نمايشي بود كه در روز 4 شنبه و به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا شد.

نمايش "شعله در زمهرير" به كارگرداني محمدرضا مداحيان نيز در سالن اصلي تئاتر شهر اجراي خود را آغاز كرد و همچنين نمايش آمديم نبوديد رفتيم نيز در سالن سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به ادامه اجراي خود پرداخت.

سالن استاد انتظامي خانه هنرمندان نيز با نمايش هاي "سمفوني تنفر" و "ساق هاي لاغر كم خون" كار خود را آغاز كرد.

16 فروردين ماه سالمرگ پيشكسوت هنر تئاتر رضا كرم رضايي بود حال كه 2 سال از اين رويداد مي‌گذرد مي‌توانيم با يادي از او و مرور هنرهاي ارزشمندي كه از وي به يادگار مانده است ساعتي را سپري كنيم./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار