مجري طرح هاي پل و ابنيه فني، عمران شهرداري تهران از تكميل عمليات رفع معارضي لوله آب 800 ميلي متري و اجراي عمليات و احداث 15 پايه باقي مانده در باند شمالي پل وفادار در مسير ادامه بزرگراه شهيد زين الديني خبر داد.

حسيني در گفتگو با

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

با اعلام اين خبر گفت: با اجراي عمليات احداث شبكه جايگزيني لوله آب 800 ميلي متريف به زودي اين معارضي تأسيساتي از محل احداث پايه هاي پل وفادار جمع آوري مي شود.

وي با بيان اينكه اجراي تمهيدات خاصي فني عمليات احداث عرشه در باند شمالي پل وفادار را متوقف نكرده اظهار داشت: در حال حاضر عمليات اسكافلدبندي تا نزديك ترين نقطه ممكن به ستون ها انجام شده و به محض احداث 15 پايه باقي مانده تلاش براي تكميل عرشه آغاز مي شود.

وي با اشاره به آغاز عمليات احداث شبكه جايگزيني لوله 1400 ميلي متري از ابتداي سال جاري اظهار داشت: لوله آب 1400 ميلي متري معارضي با پايه هاي پل وفادار نيز با توجه به توافقات به عمل آمده با شركت آب و فاضلاب تهران و به كمك باز طراحي هاي انجام شده و تدابير غني اتخاذ شده در فونداسيون ها حفظ شده و مشكلي براي عمليات احداث پايه ها ايجاد نمي كند تا عمليات تكميل پايه ها به موازات عمليات احداث شبكه جايگزيني به انجام رسد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار