سرمربي تيم واليبال نشسته قزوين، شرایط روحی و روانی و آمادگی بازیكنانش برای دیدار با فولادگستر را خوب خواند و گفت: با روحیه و انگیزه بالایی به مصاف فولاد گستر خواهیم رفت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ مهرداد شوشتری سرمربی تیم والیبال نشسته فیروز قزوین اظهارداشت: شناخت كاملی از تك تك بازیكنان تیم فولا گستر داریم و برای دیدار پیش رو این تیم را كاملا آنالیز كرده ایم.

وی با اشاره به اینكه تیم فولاد گستر در تركیب خود از چند ملی پوش با تجربه و مطرح از جمله صادق بیگدلی، محمد خالقی و مجید لشگری كه سابقه حضور در پارالمپیك پكن را دارند سود می برد، اظهار كرد: این تیم به لحاظ تاكتیكی فوق العاده عمل می كند و مقابل هرتیمی فقط به قصد پیروزی به میدان می رود با این حال ما به هیچ عنوان به شكست مقابل این تیم فكر نمی كنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته فیروز قزوین با بیان اینكه تیم ما باید به لحاظ روحی و روانی بر تیم فولاد گستر غلبه كند، اظهار داشت: اگر بتوانیم در هر ست فاصله خود را با این تیم چند امتیاز بالا ببریم شاكله روحی این تیم را از هم پاچیده و می توانیم با دفاع خوب و منسجم به پیروزی مقابل تیم نایب قهرمان آسیا دست پیدا كنیم.

شوشتری، شرایط روحی و روانی و آمادگی بازیكنانش برای دیدار با فولادگستر را خوب خواند و گفت: پس از پیروزی مقابل هیات البرز در یك بازی نزدیك و حساس در هفته گذشته با روحیه و انگیزه بالایی به مصاف فولاد گستر خواهیم رفت.

وی خاطرنشان ساخت: رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته برخلاف ظاهر با فشردگی و رقابت نزدیك میان تیم ها دنبال می شود، با نزدیك شدن تیم ها به لحاظ فنی به یكدیگر، كار تیم های مدعی عنوان قهرمانی مانند ذوب آهن و فولادگستر سخت تر از قبل شده است.
تیم والیبال نشسته گروه بهداشتی فیروز قزوین در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های كشور عصر پنجشنبه (15 دی) در سالن ورزشی جانبازان و معلولین قزوین پذیرای تیم فولاد گستر تبریز است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.