فرماندار قاينات در همایش انجمن های کشاورزان خبره خراسان جنوبی گفت: خرید تضمینی محصولات دامی و کشاورزی زحمتکشان این عرصه باید توسط دولت در دستور کار قرار گیرد و کشاورزان نباید برای فروش محصولات خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حبیبی منش فرماندار قاینات در این جلسه گفت: خرید تضمینی محصولات دامی و کشاورزی زحمتکشان این عرصه باید توسط دولت در دستور کار قرار گیرد و کشاورزان نباید برای فروش محصولات خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

حبیبی منش ادامه داد: هر کدام از ما در شرایط خاص می توانیم بدون ماشین و یا پوشاک زندگی کنیم ولی بدون محصولات دامی و کشاورزی امکان زنده ماندن وجود ندارد وی از نمایندگان کشاورزان خواست تولید محصولات مرغوب اعتماد مردم را جلب كنند.

وی با اشاره به اینکه محصولات استراتژیک زرشک و زعفران متعلق به این منطقه است تاکید کرد: باید کشاورزان با استفاده از روشهای نوین تولید محصولات را بالا ببرند.

فرماندار قاينات تصريح كرد: با توجه به اینکه بیمه محصولات برای حمایت از کشاورزان است و باید کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند در مقابل شرکت های بیمه به تعهدات خود پایبند باشند.

حبیبی منش گفت: اگر می خواهیم کشور ما پیشرفت کند باید آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این زمینه تلاش کنیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.