شهردار منطقه 21 گفت: طرح ها و پروژه هاي عمراني در حال اجراي اين منطقه بايد از سرعت و دقت بيشتري برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مصطفي سليمي افزود: به دليل قرار گرفتن صنايع بزرگ و مهم توليدي كشور در ميان بافت مسكوني آن از يك سو وجود شبكه هاي وسيع بزرگراهي در آن از سوي ديگر در موقعيتهاي ويژه اي قرار گرفته است و توسعه و پيشرفت آن از اهميت خاصي برخوردار است.
وي در ادامه اذعان كرد: احداث سراهاي محله مجموعه اي ورزشي و ده ها طرح و پروژه عمراني انجام شده در اين منطقه نشان مي دهد كه مديريت شهري در طول اين سالها گام بلندي را براي توسعه و پيشرفت اين منطقه برداشته است اين روند در سال جديد با تلاش بيشتر همكاران ادامه خواهد داشت.
سليمي در ادامه با توجه پروژه هاي عمراني در حال اجراي گفت: احداث 8 سراي محله مجموعه ورزشي در شهرك دانشگاه،‌تقاطع غير همسطح گلها و همچنين جمع آوري آبهاي سطحي از جمله پروژه هاي مهمي است كه بايد طبق زمان مقرر انجام شده و به بهره برداري برسد.

وي در پايان مطلب تصريح كرد: سرعت و دقت در اجراي اين پروژه ها نكته مهمي است كه بايد مورد توجه مديران در معاونت هاي فني و عمراني و حمل و قنل ترافيك قرار گيرد.
مرمت نوارهاي خواري محله وردآورد
براساس گزارش ديگري، شهردار منطقه بيان كرد:در طرح مرمت بهسازي نوارهاي حفاري سطح ناحيه خيابانهاي قمر بني هاشم، شهيد قرني و فرعي هاي آن در محله ورد آورد به متراژ 2500 متر مربع مرمت گرديد.
قهرماني تيم فوتسال بزرگسالان منطقه در رقابتهاي محلات تهران
وي خاطرنشان كرد:رقابتهاي فوتسال بزرگسالان پايتخت با برگزاري 58 ديدار پيگيري و در پايان تيم منطقه موفق به كسب عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها گرديد،‌رقابتهاي فوتسال بزرگسالان با حضور 22 تيم و انجام 58 مسابقه همراه به ميزباني منطقه 8 در مجموعه شهيد بياتي برگزار گرديد و پس از قهرماني تيم منطقه تيم هاي مناطق 7 . 19 به ترتيب عناوين دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتني است، تيم فوتسال منطقه به سرپرستي حامد حسن زاده به قهرماني رسيد./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار