پخش "مرگ تدریجی یک رویا" از سیمای بوسنیایی شبكه سحر

زیرنویس سریال "مرگ تدریجی یک رویا" برای بینندگان شبکه سحر در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، زیرنویس بوسنیایی سریال "مرگ تدریجی یک رویا" از نوزدهم فروردین هرروز به جز یکشنبه ها ساعت 12:45 (به وقت تهران)و تکرارآن 01:50 بامداد (به وقت تهران) برروی کانال یک شبکه جهانی سحر برای مخاطبان بوسنیایی زبان خواهد رفت.

رحمان رستم پور سرپرست زیرنویس بوسنیایی این سریال گفت: ترجمه متون "مرگ تدریجی یک رویا" از فارسی به بوسنیایی توسط مهرداد پورکی از اردیبهشت سال 90 آغاز شد و تا اواسط مرداد ماه ادامه داشت. و بعد از اتمام کار زیرنویس که به مدت سه ماه و نیم طول کشید، اواخر آبان ماه سال 90 تحویل سیمای بوسنیایی شد.

مرگ تدریجی یک رویا اولین ساخته تلویزیونی فریدون جیرانی براساس فیلمنامه ای از علیرضا محمودی و محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

پس از دوبله به زبان کردی و پخش مرگ تدریجی یک رویا از سیمای کردی شبکه سحر، این بار داستان زندگی پرفراز و نشیب نویسنده‌ای جوان به نام مارال عظیمی که با نوشتن یک رمان معروف می‌شود و با وسوسه‌های خواهرش و یک منتقد ادبی از همسرش حامد یزدان پناه جدا شده و به ترکیه می‌رود.تماشاگران شبکه سحر در بوسنی و هرزگوین را هم پای تلویزیون ها خواهد نشاند تا شاهد بازی دانیال حکیمی، سامیه لک، ستاره اسکندری، هوشنگ توکلی، پولاد کیمیایی، فریده سپاه منصور و.... جمعی دیگر از بازیگران شاخص ایرانی در این سریال خاطره انگیز باشند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار