سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال طی نامه ای به تمامی اعضای فیفا گزارش کامل عملکرد این فدراسیون را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، متن کامل نامه به شرح زیل می باشد:

در كنگره فوق العاده كنفدراسيون فوتبال آمريكاي جنوبي كه موضوع اصلي آن استقلال فدراسيون هاي عضو بود شرکت کردم و بر استقلال فدراسیون های آمریکای جنوبی و حتی همه فدراسیون های عضو فیفا تاکید ویژه ای داشتم.

با اعطای كمك مالي دويست و پنجاه هزار دلاري براي قربانيان حادثه درگیری سیاسی در یکی از ديدارهاي باشگاهي مصر که کشته ها و زخمی های زیادی به جا گذاشت موافقت کردم.فوتبال ورزش صلح و دوستی است و فیفا از اتفاقی که در ورزشگاه فوتبالی در مصر افتاد به شدت متاسف است و دستور پیگیریهای لازم برای این پیشامد ناگوار را داده ایم.

از یک بازيكن ايتاليايي به نام سيمون فورينا به عنوان سفير فوتبال دعوت کردیم و تجليل از وي در مراسم اهداي جايزه توپ طلا براي موضع گيري شجاعانه وي بر ضد تباني در فوتبال را به عمل آوردیم.

به كنگره كنفدراسيون فوتبال آفريقا رفتم و ديدار فینال جام ملتهاي آفريقا را از نزدیک نگاه کردم که بسیار لذت بخش بود.
6-طراحی ساختار جديد در فيفا را انجام داده ایم که در مجمع بوداپست آن را به اطلاع فدراسیون های عضو خواهیم رساند.البته عضويت 208 فدراسيون عضو فيفا در كميته هاي ثابت فیفا را هم تایید کردیم.

جلساتي با روساي جديد برخي فدراسيون های عضو داشتم که مفید بود.

در آستانه المپیک 2012 لندن جلساتي با حضور برخي از ورزشکارها را در جهان داشتم تا نشان دهیم فوتبال با اینکه پرطرفدارترین رشته جهان است اما به ورزش های دیگر هم احترام می گذارد و دوست دارد درزمینه گسترش ورزش در دنیا قدم بردارد.المپیک یک واقعه بزرگ در ورزش جهان است و می دانیم که فوتبال هم در المپیک یکی از پرتوجه ترین رشته ها خواهد بود.

سومين جلسه کمیته امنیت فیفا را برگزار کردیم و قوانین جدیدی را برای این کمیته تصویب کردیم و بر اداره مستقل این کمیته تاکید داشتیم.باید اصلاحات را در همه کمیته های فیفا پیش ببریم.

*فدراسیون های عضو؛

شعار من کارسخت برای فوتبالی که به آن عشق می ورزم است و همواره این را نشان داده ام ، می دهم و خواهم داد.شما هم باید برای فوتبالی که به آن عشق می ورزید سخت تلاش کنید و هم باید برای عشق ورزیدن به فوتبال تلاش کنید.
برای همه شما و زیرمجموعه هایتان بهترین ها را در فعالیت ها و کارهای روزانه تان دارم تا برای توسعه فوتبال در جهان همه با هم قدم برداریم.

شعار فیفا فوتبال برای بازی، فوتبال برای جهان است. به این شعار باید همه وفادار بمانیم.

جوزپه سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار