دکتر منصور انبیاء رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران در دیدار نوروزی با اعضای هیات علمی و کارکنان این پژوهشگاه بر تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم در این مراسم دکتر انبیاء با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نامگذاری سال جدید اظهار داشت : وظیفه اصلی ما در این سال تولید و ترویج علم وقرار دادن آن در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت برطرف نمودن نیازهای کشور است .وی افزود : امروز در پژوهشگاه شیمی زیر ساخت های مناسب پژوهشی وجوددارد و از همه مهمتر بهره مندی از وجود نیروی انسانی فرهیخته ای است که از این زیر ساختها بهره برداری می کنند که این مهم باعث می شود سهم ما در تولید ملی که همان تولید علم می باشد افزایش یابد .
رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران در ادامه سخنان خود در خصوص دستاوردهای سال گذشته این پژوهشگاه به اختصار گزارشی ارائه نمود که از مهمترین موارد آن می توان به امضاء تفاهم نامه های پژوهشگاه شیمی با بخشهای صنعتی از جمله در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی ، دارویی و دفاعی و همین طور به جذب دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی با رویکرد پژوهش محوری اشاره کرد.
دکتر انبیاء همچنین با اشاره به افتتاح مرکز رشد و فناوری و دفتر همکاری با صنایع دفاعی در سال 90 گفت : با ورود به دیگر بخشهای صنعتی به ایجاد هرچه بیشتر این نوع دفاتر از جمله دفتر ارتباط با وزارت نفت در سال 1391 به منظور تعامل بهتر اقدام خواهیم کرد .
وی افزود: در سال 1390در این پژوهشگاه به اندازه تمام سالهای فعالیت آن دانشجو جذب کرده ایم و حمایت های بیشتر از پژوهشگاه شیمی راازسوي مسئولان وزارت علوم خواستاريم ./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار