عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۱ گفت: نمایندگان مجلس باید با تشخیص درست منابع، بودجه ای براساس واقعیت ها و حقیقی تصویب کنند و نباید با حبابی کردن اعتبارات امیدی در دل مردم کاشته شود که در نهایت به یأس و ناامیدی تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عبدالله رستگار نماينده مردم گنبد كاووس در خانه ملت در نشست علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس در نطق میان دستور خود گفت: لایحه بودجه سال ۹۱ دارای نقاط ضعف و قوت فراوانی است که پرداختن به این موارد در این فرصت کم امکان پذیر نیست.

وی در ادامه به برخی نقاط قوت لایحه بودجه اشاره کرد و افزود: کاهش اعتبارات و انتقال آن به ردیف های مستقل دستگاه ها و پیوست بودجه و یا افزایش نسبتاً خوب بودجه های استانی از نقاط مثبت این لایحه به شمار می رود.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر حسب وظیفه خود در حال بررسی لایحه بودجه ۹۱ هستند که به دلیل تأخیر دولت و مصادف شدن با انتخابات مجلس نهم این بررسی با مقداری تأخیر آغاز شد.

رستگار گفت: نمایندگان مجلس باید با تشخیص درست قابلیت منابع و درآمد بودجه ای کشور را براساس واقعیت ها، حقیقی تصویب کنند و نباید با حبابی کردن اعتبارات امیدی در دل مردم کاشته شود که در نهایت به یأس و ناامیدی تبدیل می شود./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار