تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت و مجلس با تعامل سازنده مسير اعتلاي كشور را فراهم سازند

عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بيانات روز گذشته مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد تعامل بيشتر بين دولت و مجلس در سال جديد گفت: انتظار مي رود دولت و مجلس با يك تعامل سازنده و مثبت مسير اعتلاي كشور را فراهم نمايد.

محمدرضا تابش درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در خصوص بيانات روز گذشته مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد تعامل بيشتر بين دولت و مجلس در سال جديد گفت: با توجه به اينكه لايحه بودجه 91 در شرايط فعلي در مجلس هشتم مورد بررسي قرار مي گيرد انتظار مي رود در اين فرصت پيش آمده دولت و مجلس با يك تعامل سازنده و مثبت مسير اعتلاي كشور را فراهم نمايد.

وي افزود: به طورحتم شعار حمايت از توليد ملي و حمايت ازكار و سرمايه ايراني زماني تحقق پيدا خواهد كرد كه مجلس و دولت تدابير ويژه اي دراين خصوص به كار بندد و طبق بيانات رهبري براي هموار كردن مسير پيشرفت كشور در چارچوب وحدت عملي و عيني برنامه ريزي نمايد.

تابش خاطرنشان كرد: حل مسالمت آميز اختلافات، حركت در چارچوب قانون، توجه به برنامه هاي كلان كشور از جمله سند چشم انداز توسعه و اصل 44 ازمهمترين موضوعاتي است كه مي تواند در سال جديد در جهت تعامل بيشتر دولت ومجلس مثمر ثمر واقع شود./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار