عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بيانات روز گذشته مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد تعامل بيشتر بين دولت و مجلس در سال جديد گفت: انتظار مي رود دولت و مجلس با يك تعامل سازنده و مثبت مسير اعتلاي كشور را فراهم نمايد.

محمدرضا تابش درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در خصوص بيانات روز گذشته مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد تعامل بيشتر بين دولت و مجلس در سال جديد گفت: با توجه به اينكه لايحه بودجه 91 در شرايط فعلي در مجلس هشتم مورد بررسي قرار مي گيرد انتظار مي رود در اين فرصت پيش آمده دولت و مجلس با يك تعامل سازنده و مثبت مسير اعتلاي كشور را فراهم نمايد.

وي افزود: به طورحتم شعار حمايت از توليد ملي و حمايت ازكار و سرمايه ايراني زماني تحقق پيدا خواهد كرد كه مجلس و دولت تدابير ويژه اي دراين خصوص به كار بندد و طبق بيانات رهبري براي هموار كردن مسير پيشرفت كشور در چارچوب وحدت عملي و عيني برنامه ريزي نمايد.

تابش خاطرنشان كرد: حل مسالمت آميز اختلافات، حركت در چارچوب قانون، توجه به برنامه هاي كلان كشور از جمله سند چشم انداز توسعه و اصل 44 ازمهمترين موضوعاتي است كه مي تواند در سال جديد در جهت تعامل بيشتر دولت ومجلس مثمر ثمر واقع شود./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار