فرماندار جم از رشد 55 درصدی مهمانان نوروزی شهرستان جم خبر داد.

 

 

به گزارشگروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از جم، خلیل عبدالهی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با تقدیر از ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان جم اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان جم از قبل از تعطیلات نوروزی تا انتهای تعطیلات با تمام توان برای خدمات‌رسانی بهینه به مردم و مهمانان نوروزی تلاش و فعالیت کرد و رضایت خاطر گردشگران را فراهم آورد.

 

وی افزود: در تمام اماکن گردشگری و جاذبه‌های توریستی جم افرادی به عنوان راهنما حضور داشتند و به مهمانان خدمات‌رسانی لازم را انجام دادند.

 

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان کرد: جم در تعطیلات نوروزی امسال میزبان تعداد زیادی از مسافران بود و در زمینه ماندگاری مسافران نیز نسبت به نوروز گذشته شاهد رشد خوبی بودیم.

 

عبداللهی از رشد 55 درصدی مهمانان نوروزی شهرستان جم خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به مساعد بودن آب و هوای شهرستان جم و همچنین فضای سبز مناسب، از اول فروردین تا پایان روز سیزده نوروز شاهد رشد ۵۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان جم بودیم.

 

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با ایجاد اماکن اقامتی و سرویس‌دهی مناسبتر به میهمانان نوروزی بتوانیم در سال‌های آتی نیز در جذب گردشگران و مسافران نوروزی رشد داشته باشیم.

 

فرماندار جم بیان کرد: از مهم‌ترین نقاط دیدنی این شهرستان می‌توان به کوه پردیس، باغ‌های لیمو و زیتون، پیر بی‌بی بانو، جنگل گلوبردکان ریز و مناطق باستانی دایو و گلوقلات، پیر گلدسته، سد و گورستان تاریخی اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران قرار گرفتند.

 

عبداللهی عنوان داشت: مناظر زیبای گود لح، حمام قاجاریه ، آسیاب علی‌آباد (طاحونهٔ حاجی مظفر)  رشته قنات قره چناق ، تنگ حنا، بنو تنگمان، باغ پدری، سی‌سواران، باغ‌های بیدخوار، نرگسی، بیدبلند، کوری، منظر، حاجی آباد، صیدی، پهگو، فرامرزی، انارستان و دیگر روستاهای زیبای جم و ریز نیز از دیگر جاذبه‌هایی است که مورد توجه گردشگران و مهمانان نوروزی قرار گرفت./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.