آلن اير که در پوشش سخنگوي فارسي زبان وزارت امور خارجه آمريکا در حال حاضر فعاليت مي کند ، امروز در اقدامي عجيب از سوي يک سايت داخلي به سوالات کاربران ايراني پاسخ مي دهد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛آلن اير که با هزينه و بورسيه سازمان جاسوسي آمريکا زبان فارسي را ياد گرفته است در تمام طول مدت فعاليت خود پيش از انتصاب به عنوان سخنگوي فارسي زبان وزارت امور خارجه آمريکا در کشورهاي سوريه ،امارات و آذربايجان به عنوان مسئول ميز ايران براي سازمان جاسوسي آمريکا فعاليت و از ايراني ها جاسوسي مي کرد.
بعد از گذشت چند سال از فعاليت به عنوان مسئول ميز سيا در ايران آلن اير از سازمان جاسوسي سيا در وزارت امور خارجه آمريکا به عنوان سخنگوي فارسي زبان فعاليت خود را آغاز ميکند تا اين بار در پوشش سخنگو به جاسوسي از ايرانيان بپردازد.
اما امروز در اقدامي عجيب آلن اير سخنگوي فارسي زبان و افسر رسمي سيا مهمان سايت وابسته به يکي از نمايندگان اصولگراي مجلس است.
پيشتر در ايام تعطيلات نوروز باشگاه خبرنگاران با درج خبري از تلاش اير براي ارتباط گيري با ايرانيان از طريق گوگل و فيس بوک پرده برداشته بود  که جزئيات بيشتر اين خبر را اينجا مي توانيد بخوانيد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran, Islamic Republic of
حسن
۱۰:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۲
میخواهم سایتی بدون فیلتر باشد بتوانم با آلن ایر تماس و بپرسم وقتی ناو آمریکا هواپیمای مسافربری را هدف گرفت و فرمانده ناو مدال شجاعت دریافت نمود عکس العملش چه بوده حقوق بشر---تروریسم و...
آخرین اخبار