بانك صادرات ایران در سال ۱۳۹۰ بیش از ۵۷ میلیون قبض خدمات شهرى مشتریان را از طریق ابزارهاى الكترونیكى دریافت كرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومى بانك صادرات ، این بانك به منظور ارتقاء كیفى خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانكى، با راه اندازى سیستم هاى مكانیزه دریافت قبوض خدمات شهرى اقدام كرده است. براین اساس در سال ۱۳۹۰ مشتریان بانك و دارندگان كارت بانكهاى عضو شبكه شتاب از طریق دستگاه هاى خودپرداز، تلفنبانك (۰۹۶۰۲)،دستگاه هاى پایانه فروش، سیستم بانكدارى اینترنتى و همراه بانك ۵۷ میلیون قبض به مبلغ حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال را به صورت غیرحضورى پرداخت نموده اند.گفتنى است كه استفاده از سامانه هاى مكانیزه والكترونیكى نقش برجسته اى در صرفه جویى هزینه ها، وقت و كاهش ترافیك و آلودگى هوا دارد و موجب جلب رضایت مندى مشتریان نیز مى شود. شایان ذكراست كه دارندگان سپهر كارت بانك صادرات ایران وكارت بانكهاى عضو شبكه شتاب به آسانى مى توانند طى تماس با شماره (۰۹۶۰۲) مركز صداى سپهر و یا با مراجعه به دستگاه هاى خودپرداز این بانك در سراسر كشور و همچنین عضویت درسیستم بانكدارى اینترنتى بانك صادرات ایران و نیز نصب و فعال سازى نرم افزار موبایل بنكینگ این بانك برروى گوشى هاى تلفن همراه خود و یا با استفاده از دستگاه هاى پایانه فروش (pos) بانك صادرات ایران نسبت به پرداخت قبوض خدماتى خود به صورت رایگان اقدام نمایند./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار