برخلاف سال های نخست دانشگاه الزهرا (س) مشتاقانه مورد انتخاب دانشجویان و اساتید برتر قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محبوبه مباشری، رئیس دانشگاه الزهرا در خصوص عملکرد دانشگاه چنین گفت: در گذشته اساتید در صورتی که در دانشگاه های دیگر پذیرش نمی شوند به دانشگاه الزهرا (س) مراجعه می کردند اما امروزه این دانشگاه در انتخاب های نخست اساتید و دانشجویان برتر قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: هر سال ما شاهد کسب رتبه های خیلی خوب توسط دانشجویان خود هستیم و امسال هم 2 دانشجوی نمونه کشوری داشتیم که در مقایسه با دانشگاه های دیگر در جایگاه خوبی قرار داریم.

*برتری های دانشگاه الزهرا (س) در زمینه های ورزشی، علمی، هنری

دکتر مباشری تصریح کرد: دانشگاه الزهرا (س) در مقایسه با دانشگاه های بزرگ ایران در زمینه های ورزشي، هنری، علمی حرف اول را می زند به طوری که در ورزش مقام های متعددی کسب کرده اند و کسب مقام دوم سه رشته والیبال، تیراندازی و قایق رانی می توان اشاره کرد.

وی افزود: مقالات و پایان نامه های دانشجویان رتبه های خوبی در جشنواره های فارابی، خوارزمی، رازی و در زمینه های بین المللی کسب کرده اند و اساتید دانشگاه نیز افتخارات زیادی آفریده اند.

وی در خصوص افتخارات هنری دانشگاه بیان کرد: در رشته های هنری هم افتخاراتی از جمله مقام های برتر جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و کسب 3 رتبه اول طراحی پارچه در یزد می باشد که هر ساله توسط اساتید و دانشجویان دانشکده هنر افتخارات زیادی کسب می شود.

وی در خصوص روابط عمومی دانشگاه عنوان کرد: روابط عمومی دانشگاه جزو روابط عمومی های برتر شد که 2 سال پیش هم این افتخار را کسب کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویات ما گاهی به خاطر کسب رتبه های برتر در جشنواره های فرهنگی و دانشجویی متهم به ارتباط داشتن با وزارت علوم می شوند.

*نخستین دانشگاه شبکه دولت الکترونیک 

مباشری در خصوص فعالیت های الکترونیک دانشگاه گفت: ثبت نام دانشگاه الزهرا (س) تحت وب انجام می شود که از سال 90 پرداخت شهریه دانشجویان شبانه هم تحت وب صورت پذیرفت و اکثریت نامه ها به صورت اتوماسیون اداری است و دانشگاه الزهرا اولین دانشگاهی است که به شبکه دولت الکترونیک پیوست./ح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار